Elecciones galegas

+69
deniztek
Farrokh
Apocalypse Dude
pinballwizard
jorecho
Fridge
salakov
Xavi Catalán
Oker
Hanset
wakam
haserretuta
perrolokos
asnoman76
Melifluo
Karlos
Humpty Dumpty
Alérgico a Sabaton
esquío
Intruder
el barón
pantxo
j. cash
blackfoot
pablofreshman
Blas
Johnny Guitar
Koikila
FiXer
scabbed wings
Twin Peaks
polaris
passenger
psycho-sonic
SEÑOR KAPLAN
manel.
Polar Bear
teramano
freakedu
guede
JE_DD
Godofredo
mugu
Guy Threepwood
thunderpussy
celtasnake
Axlferrari
millino
El Puto Fary
clichentero
Hammer Bass7ard
YOGTZE
Antonioperez12
uno cualquiera
Madar82828
Felix the cat
Chedaslabradas
Drakixx
starfuckers
El facha catalán
Perry go round
Dumbie
Infernu
Lithium
watts
red ryder
Eric Sachs
Zarpas
terremoto73
73 participantes

Página 16 de 17. Precedente  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Siguiente

Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por deniztek Lun 19 Feb 2024 - 16:29

pablofreshman escribió:
deniztek escribió:Elecciones galegas y que si trump y milei.. Laughing Laughing

Y todo eso por justificar las barbaridades dichas previamente. Olé.

Algunes no dan para mais..sea el tema que sea sueltan lo mateix Laughing


deniztek

Mensajes : 124478
Fecha de inscripción : 12/08/2009

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Rikileaks Lun 19 Feb 2024 - 16:30

Rikileaks
Rikileaks

Mensajes : 80114
Fecha de inscripción : 17/01/2012

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por watts Lun 19 Feb 2024 - 16:34

Para os de fóra:

O sistema que ideou Don Manuel, foi darlle 10 diputados a cada provincia e despóis, cós que quedan, se reparten proporcionalmente. Creo que ninguna comunidade ten tal cousa. Ademais subiu o mínimo para entrar no Parlamento ó 5%.

PD: non me din conta e escribín en galego. Bueno, pois se non entendedes, tampouco vos interesará tanto o que decimos por aquí...

PPD: o de manter a porcentaxe pese á subida de participación vén polo acojone que pasaron estés días. Deberon estar os caciques facendo horas e horas para movilizar a rurales e urbanos...
watts
watts

Mensajes : 39724
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Twin Peaks Lun 19 Feb 2024 - 16:37

deniztek escribió:
pablofreshman escribió:
deniztek escribió:Elecciones galegas y que si trump y milei.. Laughing Laughing

Y todo eso por justificar las barbaridades dichas previamente. Olé.

Algunes no dan para mais..sea el tema que sea sueltan lo mateix Laughing


Falta Bukele para completar el trio.

Twin Peaks

Mensajes : 1676
Fecha de inscripción : 15/11/2016

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por terremoto73 Lun 19 Feb 2024 - 17:07

¿que diferencia de votos hay entre el bloque PP-VOX y el del BNG-PSOE-Sumar?,

terremoto73

Mensajes : 12094
Fecha de inscripción : 07/10/2014

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Alérgico a Sabaton Lun 19 Feb 2024 - 17:12

esquío escribió:
Alérgico a Sabaton escribió:
esquío escribió:
Alérgico a Sabaton escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:

en el de Calvo?
si, ese

Grandes vídeos en navidad, con su amiga Prieto Laughing
Laughing Laughing
Llevo aquí desde diciembre, para mi desgracia, la verdad que no los conozco por nombres excepto algunos, como la influencer minia marcos spiegel que te partes Laughing Laughing Laughing Laughing , o el responsable de relaciones parlamentarias, un chavalín de 23 años, que supongo que el diego este le debe un favor a a los padres Laughing Laughing ah hay un asesor que en el 2015 era el candidato a la alcaldía de Negreira, por el BNG, xente de principios  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing
curras en san caetano?

¿Del candidato del bloque de Negreira que hablas es de uno que se apellida Ponte? ¿Me dices que ahora ese tío es asesor de Diego Calvo?
Antonio Ponte Ocampo, ese mismo Laughing Laughing Laughing  lo es
En fin. Hay que decir que su padre milita o al menos se presenta por el PP. https://www.lavozdegalicia.es/noticia/ferrol/ferrol/2023/04/19/catedratico-jubilado-ponte-far-suma-candidatura-rey-varela-pp-ferrol/00031681915904981104733.htm
La verdad que aquí no lo conocía ni dios.
No tenía ni idea, cuando llegué aquí me lo dijeron, porque parecer ser que en su momento fue sonado el cambio jeje
Vives en Negreira?
Sí, aquí levo desde que nacín, con un pé na vila e outro na aldea. ¿Non serás tamén de aquí?
Alérgico a Sabaton
Alérgico a Sabaton

Mensajes : 1328
Fecha de inscripción : 01/02/2018

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por mugu Lun 19 Feb 2024 - 17:18

watts escribió:Para os de fóra:

O sistema que ideou Don Manuel, foi darlle 10 diputados a cada provincia e despóis, cós que quedan, se reparten proporcionalmente. Creo que ninguna comunidade ten tal cousa. Ademais subiu o mínimo para entrar no Parlamento ó 5%.

PD: non me din conta e escribín en galego. Bueno, pois se non entendedes, tampouco vos interesará tanto o que decimos por aquí...

PPD: o de manter a porcentaxe pese á subida de participación vén polo acojone que pasaron estés días. Deberon estar os caciques facendo horas e horas para movilizar a rurales e urbanos...

Bueno, en País Vasco cada provincia tiene 25 y arreando. Como los guiputxis tienen lo que le tocaría nadie protesta, porque total iba a ganar el PNV con más ventaja aún si fuera proporcional a la población. Así que todos contentos (y el que no, que se compre un oso panda para entretenerse)
mugu
mugu

Mensajes : 26076
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por sapir Lun 19 Feb 2024 - 17:21

Rikileaks escribió:

Laughing Laughing Laughing
sapir
sapir

Mensajes : 131989
Fecha de inscripción : 18/10/2011

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por nicaster Lun 19 Feb 2024 - 17:27

watts escribió:Para os de fóra:

O sistema que ideou Don Manuel, foi darlle 10 diputados a cada provincia e despóis, cós que quedan, se reparten proporcionalmente. Creo que ninguna comunidade ten tal cousa. Ademais subiu o mínimo para entrar no Parlamento ó 5%.

PD: non me din conta e escribín en galego. Bueno, pois se non entendedes, tampouco vos interesará tanto o que decimos por aquí...

PPD: o de manter a porcentaxe pese á subida de participación vén polo acojone que pasaron estés días. Deberon estar os caciques facendo horas e horas para movilizar a rurales e urbanos...

Si no estoy equivocado, en Euskadi las tres provincias mandan la misma cantidad de escaños, 25, a pesar de que en Alava hay 250.000 votantes, en Gipuzkoa 550.000 y en Bizkaia 910.000.

nicaster
nicaster

Mensajes : 1641
Fecha de inscripción : 16/09/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Infernu Lun 19 Feb 2024 - 17:35

Recupero esto de páginas atrás.
clichentero escribió:En el rural no son subnormales, y no me parece para nada acertado seguir con la monserga del "no saben votar" para justificar nuestras frustraciones.
Recuerdo al padre de un colega muy del BNG, que vivía en el monte, cagándose en todo porque cada vez que venían de Santiago a la aldea a dar un mitin soltaban perlas del tipo de "no podéis cazar tal y no podéis cazar cuál", y lo único que conseguían es echarse a la peña encima. Y así es muy difícil.


Igual la clave es lo que está en negrita. El no estar organizados en la aldea o alrededores, o no acordar qué y cómo decirlo con los simpatizantes del lugar son handicaps que favorecen al que ya está allí organizado, en este caso el PP.


Infernu
Infernu

Mensajes : 53200
Fecha de inscripción : 02/06/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Johnny Guitar Lun 19 Feb 2024 - 17:35

Nunha mesa electoral:

 -Poderíame decir se a miña muller veu votar?
 
- ¿Como se chama a súa muller?

- Eufrasia Loureiro Peruleiro

.-Sí, xa votou. E logo? Non viven xuntos?

-Non, ela morreu fai 15 anos pero, cada vez que hai eleccións, ela ven votar e eu quería vela.
Johnny Guitar
Johnny Guitar

Mensajes : 11829
Fecha de inscripción : 16/01/2014

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Godofredo Lun 19 Feb 2024 - 17:38

Koikila escribió:
scabbed wings escribió:
Koikila escribió:Es que después de las declaraciones de Ayuso sobre las residencias, su cinismo, que te llame terrorista por la jeta, no puedo evitar pensar que sus votantes son tan malos como ella. Cosa que no pienso de otros votantes del PP. Pero  igual con los de Trump, Milei... eso de tener que tender puentes o convencerlos me parece caso perdido

Pienso como tú, y es lo que me desespera
Si, es desesperante.

Se llama misantropía inducida por la política, pero no es grave, porque luego casi siempre es de mentira, como la propia política.
Godofredo
Godofredo

Mensajes : 141046
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Lun 19 Feb 2024 - 17:38

Farrokh escribió:
esquío escribió:
Farrokh escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:
esquío escribió:
No hubo nervios, hubo muuuuuchos nervios, pero muchos....trabajo en el gabinete de vicepresidencia, fui testigo de ello, estaban acojonados
Muchxs gallegos que votan pp lo hacen por servilismo(sobre todo en el rural), miedo, votan al señorito, ahí no existe autocrítica posible...tb hay mucha querencia por el amiguismo, los favores, sentirse especiales porque el señorito les hizo un favor o se lo va a hacer....y el favor, puede ser una obligación del que lo hace, como por ejemplo asfaltar una vía pública, es que es para escojonarse lo que se escucha a veces

en el de Calvo?
si, ese

Grandes vídeos en navidad, con su amiga Prieto Laughing
Laughing Laughing
Llevo aquí desde diciembre, para mi desgracia, la verdad que no los conozco por nombres excepto algunos, como la influencer minia marcos spiegel que te partes Laughing Laughing Laughing Laughing , o el responsable de relaciones parlamentarias, un chavalín de 23 años, que supongo que el diego este le debe un favor a a los padres Laughing Laughing ah hay un asesor que en el 2015 era el candidato a la alcaldía de Negreira, por el BNG, xente de principios  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing
curras en san caetano?

Pois imos ter que quedar, que xusto estou preparando unha solicitude de subvención a presidencia... Laughing Laughing Laughing
Eu so tramito cañas mediante Laughing Laughing Laughing Laughing
Non tocaras o baixo ti?

O das cañas sen problema! O do baixo xe é mais difícil. Aprendín a tocar a gaita de chaval pero fai anos que acumula polvo no faiado...

Terei que facer unha memoria ó dereito e que meu alcalde mova os contactos logo (non é do PP precisamente) cabreo
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Lun 19 Feb 2024 - 17:42

Farrokh escribió:
esquío escribió:
Farrokh escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:
esquío escribió:
No hubo nervios, hubo muuuuuchos nervios, pero muchos....trabajo en el gabinete de vicepresidencia, fui testigo de ello, estaban acojonados
Muchxs gallegos que votan pp lo hacen por servilismo(sobre todo en el rural), miedo, votan al señorito, ahí no existe autocrítica posible...tb hay mucha querencia por el amiguismo, los favores, sentirse especiales porque el señorito les hizo un favor o se lo va a hacer....y el favor, puede ser una obligación del que lo hace, como por ejemplo asfaltar una vía pública, es que es para escojonarse lo que se escucha a veces

en el de Calvo?
si, ese

Grandes vídeos en navidad, con su amiga Prieto Laughing
Laughing Laughing
Llevo aquí desde diciembre, para mi desgracia, la verdad que no los conozco por nombres excepto algunos, como la influencer minia marcos spiegel que te partes Laughing Laughing Laughing Laughing , o el responsable de relaciones parlamentarias, un chavalín de 23 años, que supongo que el diego este le debe un favor a a los padres Laughing Laughing ah hay un asesor que en el 2015 era el candidato a la alcaldía de Negreira, por el BNG, xente de principios  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing
curras en san caetano?

Pois imos ter que quedar, que xusto estou preparando unha solicitude de subvención a presidencia... Laughing Laughing Laughing
Eu so tramito cañas mediante Laughing Laughing Laughing Laughing
Non tocaras o baixo ti?

O das cañas sen problema! O do baixo xe é mais difícil. Aprendín a tocar a gaita de chaval pero fai anos que acumula polvo no faiado...

Terei que facer unha memoria ó dereito e que meu alcalde mova os contactos logo (non é do PP precisamente) cabreo
Pois pola semana cando queiras, tomamos unha a noitiña! 👌e contasme iso, igual podo axudarche ou dicirche quen
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Farrokh Lun 19 Feb 2024 - 18:17

esquio escribió: Pois pola semana cando queiras, tomamos unha a noitiña! 👌e contasme iso, igual podo axudarche ou dicirche quen

Que va home, era coña! Que se encarguen os políticos do seu. Eu só son un "técnico-pringao".

Últimamente non subo moito a Santiago pero cando caia un concerto na Capitol avísote para esa caña.
Farrokh
Farrokh

Mensajes : 32
Fecha de inscripción : 01/03/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por YOGTZE Lun 19 Feb 2024 - 18:48

No meu pobo triunfou o bloque de "esquerdas" e somos tan rurais coma o resto de "subnormais" do rural. Esa crítica está mal botada, Esquío. Eso é coma o que fai o PP de chamarnos terroristas, coma nos primeiros anos da democracia que votar esquerda era votarlle ao demo (de boca dos caciques).
YOGTZE
YOGTZE

Mensajes : 440
Fecha de inscripción : 07/09/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Infernu Lun 19 Feb 2024 - 18:56

Tengo una pregunta, amigos galegos.

Veo que los políticos salen hablando primero en galego, excepto Jácome, lo cual me parece fantástico. Pero también he oído que el PP atacó al BNG porque estos defienden la inmersión educativa en galego y que esto les ha podido dar votos a los populares.

Me lo podéis explicar?
Infernu
Infernu

Mensajes : 53200
Fecha de inscripción : 02/06/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Farrokh Lun 19 Feb 2024 - 21:13

Infernu escribió:Tengo una pregunta, amigos galegos.

Veo que los políticos salen hablando primero en galego, excepto Jácome, lo cual me parece fantástico. Pero también he oído que el PP atacó al BNG porque estos defienden la inmersión educativa en galego y que esto les ha podido dar votos a los populares.

Me lo podéis explicar?

Los políticos usan de forma masiva en sus comparecencias públicas el gallego, incluído el PP. Otra cosa es en su ámbito privado. Puede que te refieras al discurso de agradecimiento de ayer de Rueda, que hizo una parte en castellano que iba dirigida claramente a gente de fuera de Galicia, pero lo entendí como una cortesía en su discurso, que después volvió a ser en gallego.

En canto a lo la enseñanza, creo que a estas alturas está bastante superado y no creo que influya en el voto de nadie o casi nadie, aunque siempre hay quien tiene motivos para quejarse, tanto galegofalantes como castellanohablantes. Seguro que en el foro habrá algún profesor/a que podrá explicarlo con detalle.

Por lo que sé, la lengua "administrativa" en los centros educativos es el gallego, lo que incluye proxectos educativos, programaciones y demás documentos. Aún así, creo que cada centro aprueba o puede aprobar su propio proxecto lingüistico siguiendo la normativa claro.

En las distintas etapas va cambiando, pero las lenguas se imparten cada lengua de referencia (o deben impartirse), hay alguna asignatura obligatoria en gallego (esto había generado polémica en su momento) y el resto creo que son de libre elección. Los centros fomentan el uso del gallego pero no acostumbro a ver polémicas relacionadas con eso (me refiero a grandes polémicas, no a casos puntuales).

Creo que algo hay también de que iban a hacer unas encuestas para adaptar el proyecto lingüistico al entorno y a las preferencias de la mayoría de los padres pero no sé más, yo no recuerdo que me las pasaran (solo en la escuela infantil/galescola en su momento).

Mi experiencia, con dos hijos castellanohablantes en una zona rural (yo hablo gallego y mi muhjer castellano) con uso mayoritario del gallego en los centros que han estado, es de 0 problemas. Sólo una vez nos dijeron que mi hijo no hablaba gallego en clase de gallego (hablamos ya de secundaria, el chaval que espabile) pero nos parece de lo más normal que se lo pidan para superar la asignatura.

Edito: Jácome no cuenta, es idiota (y no lo digo por lo del castellano).
Farrokh
Farrokh

Mensajes : 32
Fecha de inscripción : 01/03/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por YOGTZE Lun 19 Feb 2024 - 21:25

Hai que lembrar que Rueda manifestouse, no seu momento, con GB (Hablamos Español) contra o galego daquel xeito.
YOGTZE
YOGTZE

Mensajes : 440
Fecha de inscripción : 07/09/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Alérgico a Sabaton Lun 19 Feb 2024 - 21:26

A situación do galego entre a rapazada é dramática, e non falo das cidades, xa falo nas vilas.
Alérgico a Sabaton
Alérgico a Sabaton

Mensajes : 1328
Fecha de inscripción : 01/02/2018

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Farrokh Lun 19 Feb 2024 - 21:40

Alérgico a Sabaton escribió:A situación do galego entre a rapazada é dramática, e non falo das cidades, xa falo nas vilas.

Certo é! Ë un tema difícil. Como decía, teño dous fillos de 17 e 13, e os dous falan castelán cando maioritariamente todo o seu entorno lles falou sempre en galego (excepto a nai): no colexio, amig@s, familia... Pero aínda teño esperanza!

YOGTZE escribió:Hai que lembrar que Rueda manifestouse, no seu momento, con GB (Hablamos Español) contra o galego daquel xeito.

Como mola a traducción do acrónimo Laughing Laughing Laughing Do outro, en fin, pouco que decir.
Farrokh
Farrokh

Mensajes : 32
Fecha de inscripción : 01/03/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Infernu Lun 19 Feb 2024 - 21:49

Entonces cada centro decide en qué idioma da clase?
Infernu
Infernu

Mensajes : 53200
Fecha de inscripción : 02/06/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Farrokh Lun 19 Feb 2024 - 21:56

Infernu escribió:Entonces cada centro decide en qué idioma da clase?

Va a ser mas fácil así (el decreto se lee muy rápido, es muy corto). Creo que es el vigente aunque igual tiene desarrollo posterior. Profes a mi.
Lo aprobó Feijoo en la época chunga de GB (Hablemos Castellano Very Happy ).

DECRETO 79/2010, de 20 de mayo, para el plurilingüismo en la enseñanza no universitaria de Galicia.

Te pongo lo de las etapas que te decía (art 5 a 9) en la anterior respuesta

Capítulo II

Del uso del gallego en la administración educativa

Artículo 3º.-La lengua en la administración educativa.

1. En la Administración educativa de Galicia y en los centros de enseñanza sostenidos con fondos públicos se utilizará, con carácter general, la lengua gallega y se fomentará su uso oral y escrito, tanto en las relaciones mutuas e internas, como en las que mantengan con las administraciones territoriales y locales gallegas y con las demás entidades públicas y privadas de Galicia, sin que eso suponga una restricción de los derechos del personal docente.

2. Las programaciones y otros documentos didácticos de las asignaturas de lengua se redactarán, con carácter general, en la lengua respectiva.

3. En las actuaciones administrativas de régimen interno de los centros docentes indicados en el punto 1 de este artículo, como actas, comunicados y anuncios, se usará, con carácter general, la lengua gallega, excepto en lo referido a comunicaciones con otras comunidades autónomas y con los órganos de la Administración del Estado radicados fuera de la comunidad autónoma, en las que se utilizará el castellano. Además de los procedimientos iniciados de oficio, también se usará el gallego en los procedimientos tramitados a petición de los interesados, sin perjuicio de lo establecido en el artículo 36.3º de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de régimen jurídico de las administraciones públicas y del procedimiento administrativo común.

Capítulo III

Las lenguas oficiales de galicia en la enseñanza no universitaria

Artículo 4º.-Principios.

Los principios a partir de los los cuales se elabora este decreto son los siguientes:

1. Garantía de la adquisición de una competencia en igualdad en las dos lenguas oficiales de Galicia.

2. Garantía del máximo equilibrio posible en las horas semanales y en las asignaturas impartidas en las dos lenguas oficiales de Galicia, con el objetivo de asegurar la adquisición de la competencia en igualdad en ellas.

3. Adquisición de un conocimiento efectivo en lengua(s) extranjera(s), en un marco general de promoción del plurilingüismo en el sistema educativo de Galicia.

4. Participación y colaboración de las familias en las decisiones que atañen al sistema educativo con el objetivo de contribuir a la consecución de sus objetivos.

5. Promoción de la dinamización de la lengua gallega en los centros de enseñanza.

Artículo 5º.-Educación infantil.

1. En la etapa de educación infantil, el profesorado usará en el aula la lengua materna predominante entre el alumnado, si bien deberá tener en cuenta la lengua del entorno y procurará que el alumnado adquiera, de forma oral y escrita, el conocimiento de la otra lengua oficial de Galicia dentro de los límites de la etapa o ciclo.

2. La lengua materna predominante del alumnado será determinada por el centro educativo de acuerdo con el resultado de una pregunta que se efectuará a los padres, madres, tutores/as o representantes legales del alumno/a antes del comienzo del curso escolar acerca de la lengua materna de su hijo o hija.

3. Se atenderá de manera individualizada al alumnado teniendo en cuenta su lengua materna.

4. Cada centro educativo deberá hacer constar en su proyecto lingüístico las actividades y estrategias de aprendizaje empleadas para que el alumnado adquiera, de forma oral y escrita, el conocimiento de las dos lenguas oficiales.

Artículo 6º.-Educación primaria.

1. Se garantizará la adquisición de la competencia lingüística propia de la etapa y del nivel en las dos lenguas oficiales de Galicia.

2. Las asignaturas de lengua se impartirán en el idioma de referencia.

3. Se impartirá en gallego la asignatura de Conocimiento del medio natural, social y cultural, y en castellano la asignatura de Matemáticas.

4. Cada centro educativo, según el procedimiento establecido en el reglamento de centros, decidirá la lengua en que se impartirá el resto de asignaturas de cada curso, garantizando que las asignaturas en gallego y en castellano se distribuyen en el mismo porcentaje de las horas semanales, sin perjuicio de lo dispuesto en el capítulo IV (sobre la impartición de asignaturas en lenguas extranjeras). Este proceso se realizará cada cuatro cursos escolares.

Artículo 7º.-Educación secundaria obligatoria.

1. Se garantizará la adquisición de la competencia lingüística propia de la etapa y del nivel en las dos lenguas oficiales de Galicia.

2. Las asignaturas de lengua se impartirán en la lengua de referencia.

3. Se impartirán en gallego las asignaturas de Ciencias sociales, geografía e historia, Ciencias de la naturaleza y Biología y geología, y en castellano las asignaturas de Matemáticas, Tecnologías y Física y química.

4. Cada centro educativo, según el procedimiento establecido en el reglamento de centros, decidirá la lengua en que se impartirá el resto de asignaturas de cada curso, garantizando que las asignaturas en gallego y en castellano se distribuyen en el mismo porcentaje de las horas semanales, sin perjuicio de lo dispuesto en el Capítulo IV (sobre la impartición de asignaturas en lenguas extranjeras). Este proceso se realizará cada cuatro cursos escolares.

Artículo 8º.-Bachillerato.

Cada centro educativo, según el procedimiento establecido en el reglamento de centros, establecerá una oferta equilibrada en el mismo porcentaje de asignaturas comunes, de modalidad y optativas para impartir en gallego y en castellano. Este proceso se realizará cada cuatro cursos escolares.

Artículo 9º.-Formación profesional específica, enseñanzas artísticas y deportivas.

1. En la formación profesional específica, en las enseñanzas artísticas y en las deportivas, de grado medio o superior, cada centro educativo, según el procedimiento establecido en el reglamento de centros, establecerá una oferta equilibrada de asignaturas y módulos en gallego y en castellano que garantice que el alumnado consiga la competencia lingüística propia del nivel en las dos lenguas oficiales.

2. En todos los módulos se garantizará que el alumnado conozca el vocabulario específico en las dos lenguas oficiales.
Farrokh
Farrokh

Mensajes : 32
Fecha de inscripción : 01/03/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Infernu Lun 19 Feb 2024 - 22:15

Ahí el problema que veo desde fuera es que donde el galego está minorizado no hay mecanismos correctores.
Infernu
Infernu

Mensajes : 53200
Fecha de inscripción : 02/06/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Farrokh Lun 19 Feb 2024 - 22:56

Infernu escribió:Ahí el problema que veo desde fuera es que donde el galego está minorizado no hay mecanismos correctores.

Desconozco como se aplica todo, pero por lo que pone aquí, al final se garantiraria un 50% de cada:

"Cada centro educativo, según el procedimiento establecido en el reglamento de centros, decidirá la lengua en que se impartirá el resto de asignaturas de cada curso,garantizando que las asignaturas en gallego y en castellano se distribuyen en el mismo porcentaje de las horas semanales, sin perjuicio de lo dispuesto en el Capítulo IV (sobre la impartición de asignaturas en lenguas extranjeras). Este proceso se realizará cada cuatro cursos escolares."

Además, el artículo 11 dice que "Con la finalidad de promover el uso del gallego en los centros, la consellería competente en materia de educación establecerá un programa regular de actividades de fomento de la lengua en cada centro educativo, en el marco de su proyecto lingüístico y con la participación de toda la comunidad educativa, con especial atención a las líneas de actuación que permitan un incremento en el uso del gallego en las actividades extraescolares y complementarias.

Y están los equipos de dinamización da lingua galega.

Ojo, no lo defiendo, es lo que hay ahora mismo, que reguló el PP. Algunas herrmientas hay, después está la realidad. Y no tengo claro el modelo que propone el BNG. Volviendo al principio, no percibo que sea un tema que ahora influya en el voto ni esté presente en el debate político.

Edito: Me voy a dormir, que llevo mas mensajes hoy que en 15 años.
Farrokh
Farrokh

Mensajes : 32
Fecha de inscripción : 01/03/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Infernu Lun 19 Feb 2024 - 23:00

Es que es un error común pensar que las mismas horas en ambos idiomas den lugar a que el alumnado tenga la misma capacidad en las dos.

Pero bueno, hablo en general.
Infernu
Infernu

Mensajes : 53200
Fecha de inscripción : 02/06/2015

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por poso Mar 20 Feb 2024 - 1:35

watts escribió:Para os de fóra:

O sistema que ideou Don Manuel, foi darlle 10 diputados a cada provincia e despóis, cós que quedan, se reparten proporcionalmente. Creo que ninguna comunidade ten tal cousa. Ademais subiu o mínimo para entrar no Parlamento ó 5%.

PD: non me din conta e escribín en galego. Bueno, pois se non entendedes, tampouco vos interesará tanto o que decimos por aquí...

PPD: o de manter a porcentaxe pese á subida de participación vén polo acojone que pasaron estés días. Deberon estar os caciques facendo horas e horas para movilizar a rurales e urbanos...

Ese é o principal problema, o 5% e a ultrasobrerepresentación de Lugo e de Ourense. Como de inxusto é, que unha provincia como Coruña, teña con aproximadamente 1.122.000 habitantes 25 diputados, e Ourense (307.000) ou Lugo (329.000) 14 cada unha? E con Pontevedra acontece o mesmo (22, con case 950.000 habitantes)

Logo a falta de decencia, mercando votos sen vergonza nengunha, a 3 días das eleccións, pagando 550 euros aos mariscadores. E a 2 días, enviando mensaxes ao persoal do SERGAS cunha suba salarial. Repito a 2 e 3 días. Por non falar da TVG que o venres pre elecións, viviu o seu 300 venres negro, ou de regar con millóns de euros públicos á Voz de Galicia/Faro de Vigo, etc. etc. Cantos anciáns na soidade da súa casa, consumen 24/7 a TVG? Logo está o carretaxe caciquil de sempre, sen ningún tipo de disimulo ademais, meterse nas casas a pedir o voto (cousa que acontece en concellos das provincias ultrarepresentadas), o voto CERA.....

A miña opinión é que, pese a todo iso, é cuestión de tempo. As bases do BNG son xa, bastante sólidas, ten unha implantación forte por todo o país, e xente moi nova en alcaldías non pouco importantes precisamente, ademáis de ter a capital, e unha cantera inagotable de talento músical (masivo no país e que enche recintos non precisamente pequenos) altamente simpatizante.  
E o máis importante, ver a intención directa dos menores de 45 anos, o BNG é absolutamente hexemónico, ao igual que o PP en > 75 anos. Nun contexto de listas de espera inxentes, escasez de ambulancias, falta de especialistas e despoboación galopante do rural das provincias de Lugo e Ourense,  é simplemente cuestión de tempo.

Respecto ao que se dicía por aquí, concordo bastante ca incomprensión da que falaba esquío, relativa a moita xente no rural. Penso que é en ocasións ignorancia, e en outras simplemente medo.
poso
poso

Mensajes : 1471
Fecha de inscripción : 25/01/2011

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Alérgico a Sabaton Mar 20 Feb 2024 - 1:52

poso escribió:
watts escribió:Para os de fóra:

O sistema que ideou Don Manuel, foi darlle 10 diputados a cada provincia e despóis, cós que quedan, se reparten proporcionalmente. Creo que ninguna comunidade ten tal cousa. Ademais subiu o mínimo para entrar no Parlamento ó 5%.

PD: non me din conta e escribín en galego. Bueno, pois se non entendedes, tampouco vos interesará tanto o que decimos por aquí...

PPD: o de manter a porcentaxe pese á subida de participación vén polo acojone que pasaron estés días. Deberon estar os caciques facendo horas e horas para movilizar a rurales e urbanos...

Ese é o principal problema, o 5% e a ultrasobrerepresentación de Lugo e de Ourense. Como de inxusto é, que unha provincia como Coruña, teña con aproximadamente 1.122.000 habitantes 25 diputados, e Ourense (307.000) ou Lugo (329.000) 14 cada unha? E con Pontevedra acontece o mesmo (22, con case 950.000 habitantes)

Logo a falta de decencia, mercando votos sen vergonza nengunha, a 3 días das eleccións, pagando 550 euros aos mariscadores. E a 2 días, enviando mensaxes ao persoal do SERGAS cunha suba salarial. Repito a 2 e 3 días. Por non falar da TVG que o venres pre elecións, viviu o seu 300 venres negro, ou de regar con millóns de euros públicos á Voz de Galicia/Faro de Vigo, etc. etc. Cantos anciáns na soidade da súa casa, consumen 24/7 a TVG? Logo está o carretaxe caciquil de sempre, sen ningún tipo de disimulo ademais, meterse nas casas a pedir o voto (cousa que acontece en concellos das provincias ultrarepresentadas), o voto CERA.....

A miña opinión é que, pese a todo iso, é cuestión de tempo. As bases do BNG son xa, bastante sólidas, ten unha implantación forte por todo o país, e xente moi nova en alcaldías non pouco importantes precisamente, ademáis de ter a capital, e unha cantera inagotable de talento músical (masivo no país e que enche recintos non precisamente pequenos) altamente simpatizante.  
E o máis importante, ver a intención directa dos menores de 45 anos, o BNG é absolutamente hexemónico, ao igual que o PP en > 75 anos. Nun contexto de listas de espera inxentes, escasez de ambulancias, falta de especialistas e despoboación galopante do rural das provincias de Lugo e Ourense,  é simplemente cuestión de tempo.

Respecto ao que se dicía por aquí, concordo bastante ca incomprensión da que falaba esquío, relativa a moita xente no rural. Penso que é en ocasións ignorancia, e en outras simplemente medo.
Flechiñas a todo, especialmente ó resaltado.
Alérgico a Sabaton
Alérgico a Sabaton

Mensajes : 1328
Fecha de inscripción : 01/02/2018

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Lithium Mar 20 Feb 2024 - 7:43

En cuanto a lo q habláis del idioma gallego y castellano hay una diferencia importante entre los dos.
La constitución dice q el castellano es un derecho y un deber de todos los españoles saberlo, en cambio en el estatuto de Galicia solo citan que tenemos el derecho de saber/hablar gallego pero no el deber
Resumiendo castellano: deber y derecho. Gallego:derecho
Lithium
Lithium

Mensajes : 5343
Fecha de inscripción : 25/08/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 8:27

Alérgico a Sabaton escribió:
esquío escribió:
Alérgico a Sabaton escribió:
esquío escribió:
Alérgico a Sabaton escribió:
esquío escribió:
teramano escribió:
esquío escribió:
si, ese

Grandes vídeos en navidad, con su amiga Prieto Laughing
Laughing Laughing
Llevo aquí desde diciembre, para mi desgracia, la verdad que no los conozco por nombres excepto algunos, como la influencer minia marcos spiegel que te partes Laughing Laughing Laughing Laughing , o el responsable de relaciones parlamentarias, un chavalín de 23 años, que supongo que el diego este le debe un favor a a los padres Laughing Laughing ah hay un asesor que en el 2015 era el candidato a la alcaldía de Negreira, por el BNG, xente de principios  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing
curras en san caetano?

¿Del candidato del bloque de Negreira que hablas es de uno que se apellida Ponte? ¿Me dices que ahora ese tío es asesor de Diego Calvo?
Antonio Ponte Ocampo, ese mismo Laughing Laughing Laughing  lo es
En fin. Hay que decir que su padre milita o al menos se presenta por el PP. https://www.lavozdegalicia.es/noticia/ferrol/ferrol/2023/04/19/catedratico-jubilado-ponte-far-suma-candidatura-rey-varela-pp-ferrol/00031681915904981104733.htm
La verdad que aquí no lo conocía ni dios.
No tenía ni idea, cuando llegué aquí me lo dijeron, porque parecer ser que en su momento fue sonado el cambio jeje
Vives en Negreira?
Sí, aquí levo desde que nacín, con un pé na vila e outro na aldea. ¿Non serás tamén de aquí?
Son do Barco, pero levo dous anos vivindo nunha zona rural de Ames, a 9 km de Negreira
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 8:30

Farrokh escribió:
esquio escribió: Pois pola semana cando queiras, tomamos unha a noitiña! 👌e contasme iso, igual podo axudarche ou dicirche quen

Que va home, era coña! Que se encarguen os políticos do seu. Eu só son un "técnico-pringao".

Últimamente non subo moito a Santiago pero cando caia un concerto na Capitol avísote para esa caña.
Claro, sen fallo cheers
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Lithium Mar 20 Feb 2024 - 8:35

Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja
Lithium
Lithium

Mensajes : 5343
Fecha de inscripción : 25/08/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por teramano Mar 20 Feb 2024 - 8:42

Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja

Pois non estaría nada mal a idea, a ver se sae algún bolo que interese.

PD: Esquío, non toco o baixo. e guitarra e batería malamente. Rolling Eyes
teramano
teramano

Mensajes : 6637
Fecha de inscripción : 30/11/2008

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 9:00

YOGTZE escribió:No meu pobo triunfou o bloque de "esquerdas" e somos tan rurais coma o resto de "subnormais" do rural. Esa crítica está mal botada, Esquío. Eso é coma o que fai o PP de chamarnos terroristas, coma nos primeiros anos da democracia que votar esquerda era votarlle ao demo (de boca dos caciques).
Algunha excepción ten que haber, eu vivo en Ames, vivín 20 anos na Estrada, coñezo ben a xente do rural na zona de Porto do Son, no Barco moi ben que son de alá...e en todos estes sitios vexo o mesmo, xente do rural votando contra os seus intereses. Traballei moitos anos nun ies con todo o alumnado do rural, todos os pais peperos e galego falantes. Lémbrome unha folga de Queremos galego, varios pais e nais, asinabánlle o permiso para a folga porque o dicía Don David, un profe ao que respetaban moito (aínda que era bng), pero que non entendían a folga,  porque era mellor falar castelán (dicíanche) , insisto, xente galegofalante, xa me dirás....

P.D.: estou dacordo como din por ai atrás no do medo e da ignorancia, igual "subnormais" é unha palabra forte, froito do desencanto do momento...e engadiría nalgúns casos, malicia....rollo ter o favor do "cacique" a ver se algún día cae algo


Última edición por esquío el Mar 20 Feb 2024 - 9:15, editado 1 vez
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Hammer Bass7ard Mar 20 Feb 2024 - 9:07

Lithium escribió:En cuanto a lo q habláis del idioma gallego y castellano hay una diferencia importante entre los dos.
La constitución dice q el castellano es un derecho y un deber de todos los españoles saberlo, en cambio en el estatuto de Galicia solo citan que tenemos el derecho de saber/hablar gallego pero no el deber
Resumiendo castellano: deber y derecho. Gallego:derecho

Bueno, si bien en el Estatuto dice esto, en la Ley 3/1983, de 15 de junio, de normalización lingüística (ENLACE BOE), se indica:

"Artigo 1

O galego é a lingua propia de Galicia.

Tódolos galegos teñen o deber de coñecelo e o dereito de usalo."


Y el hecho de ser lengua cooficial, salvo que algún letrado me corrija, ya asume de facto que todos los deberes, derechos y exigencias de ambas lenguas son las mismas.


Última edición por Hammer Bass7ard el Mar 20 Feb 2024 - 9:15, editado 2 veces
Hammer Bass7ard
Hammer Bass7ard

Mensajes : 1891
Fecha de inscripción : 21/06/2017

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 9:09

Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja
Somos veciños, por min guai o da quedada! cheers cheers
Podíamos compartir o num telef e facer grupo whatsapp, telegram ou asi...para a quedada....eu non son moi de grupos, pero bueno, unha idea


Última edición por esquío el Mar 20 Feb 2024 - 9:32, editado 1 vez
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 9:11

teramano escribió:
Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja

Pois non estaría nada mal a idea, a ver se sae algún bolo que interese.

PD: Esquío, non toco o baixo. e guitarra e batería malamente. Rolling Eyes
É igual, quería montar algún conxunto ruido-demoníaco na zona, se te interesa silba Laughing Laughing Laughing
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por poso Mar 20 Feb 2024 - 11:50

esquío escribió:
YOGTZE escribió:No meu pobo triunfou o bloque de "esquerdas" e somos tan rurais coma o resto de "subnormais" do rural. Esa crítica está mal botada, Esquío. Eso é coma o que fai o PP de chamarnos terroristas, coma nos primeiros anos da democracia que votar esquerda era votarlle ao demo (de boca dos caciques).
Algunha excepción ten que haber, eu vivo en Ames, vivín 20 anos na Estrada, coñezo ben a xente do rural na zona de Porto do Son, no Barco moi ben que son de alá...e en todos estes sitios vexo o mesmo, xente do rural votando contra os seus intereses. Traballei moitos anos nun ies con todo o alumnado do rural, todos os pais peperos e galego falantes. Lémbrome unha folga de Queremos galego, varios pais e nais, asinabánlle o permiso para a folga porque o dicía Don David, un profe ao que respetaban moito (aínda que era bng), pero que non entendían a folga,  porque era mellor falar castelán (dicíanche) , insisto, xente galegofalante, xa me dirás....

P.D.: estou dacordo como din por ai atrás no do medo e da ignorancia, igual "subnormais" é unha palabra forte, froito do desencanto do momento...e engadiría nalgúns casos, malicia....rollo ter o favor do "cacique" a ver se algún día cae algo


Que non veña con contos pablofleshman. Xente que igual non saíu dunha aldea de Maceda, Verín ou Xinzo na súa vida, que teñen as estradas feitas unha auténtica merda, que non teñen transporte público, que non teñen especialistas, que viron como os 3 nenos que había na aldea tiveron que emigrar a Madrid ou Vigo no millor dos casos, e lles votan por que veñen dous días antes a asfaltarlles unha pista, eu entendo que a xente pense que son subnormais ou algo moi parecido. Obviamente é unha leitura que partillamos prácticamente todos. Mirade que pasou fai anos co paritorio de Verín, e os resultados que houvo. A pena, é que moita xente indignada e que rema contracorrente, pagará tamén o pato.
Por outra banda, a lóxica do PP con ese votante é a de "no os vamos a molestar". Lexislaturas sen moito ruido, sen sobresaltos. E bueno, non só en Galiza, o rural de interior acostuma a ser asquerosamente conservador. Non é moi diferente o occidente de Asturies, por non falar de zonas de castela...
poso
poso

Mensajes : 1471
Fecha de inscripción : 25/01/2011

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 12:19

poso escribió:
esquío escribió:
YOGTZE escribió:No meu pobo triunfou o bloque de "esquerdas" e somos tan rurais coma o resto de "subnormais" do rural. Esa crítica está mal botada, Esquío. Eso é coma o que fai o PP de chamarnos terroristas, coma nos primeiros anos da democracia que votar esquerda era votarlle ao demo (de boca dos caciques).
Algunha excepción ten que haber, eu vivo en Ames, vivín 20 anos na Estrada, coñezo ben a xente do rural na zona de Porto do Son, no Barco moi ben que son de alá...e en todos estes sitios vexo o mesmo, xente do rural votando contra os seus intereses. Traballei moitos anos nun ies con todo o alumnado do rural, todos os pais peperos e galego falantes. Lémbrome unha folga de Queremos galego, varios pais e nais, asinabánlle o permiso para a folga porque o dicía Don David, un profe ao que respetaban moito (aínda que era bng), pero que non entendían a folga,  porque era mellor falar castelán (dicíanche) , insisto, xente galegofalante, xa me dirás....

P.D.: estou dacordo como din por ai atrás no do medo e da ignorancia, igual "subnormais" é unha palabra forte, froito do desencanto do momento...e engadiría nalgúns casos, malicia....rollo ter o favor do "cacique" a ver se algún día cae algo

Que non veña con contos pablofleshman. Xente que igual non saíu dunha aldea de Maceda, Verín ou Xinzo na súa vida, que teñen as estradas feitas unha auténtica merda, que non teñen transporte público, que non teñen especialistas, que viron como os 3 nenos que había na aldea tiveron que emigrar a Madrid ou Vigo no millor dos casos, e lles votan por que veñen dous días antes a asfaltarlles unha pista, eu entendo que a xente pense que son subnormais ou algo moi parecido. Obviamente é unha leitura que partillamos prácticamente todos. Mirade que pasou fai anos co paritorio de Verín, e os resultados que houvo. A pena, é que moita xente indignada e que rema contracorrente, pagará tamén o pato.
Por outra banda, a lóxica do PP con ese votante é a de "no os vamos a molestar". Lexislaturas sen moito ruido, sen sobresaltos. E bueno, non só en Galiza, o rural de interior acostuma a ser asquerosamente conservador. Non é moi diferente o occidente de Asturies, por non falar de zonas de castela...

Tal cal o contas, si...En Castela -León, que coñezo pola familia, funciona parecido. E na Estrada, o das pistas, funciona exactamente como o acabas de contar. O carallo, e que por riba, cren que lle fixeron un favor ao asfaltar, cando é a obriga do concello.
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por jorecho Mar 20 Feb 2024 - 12:36

Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing
jorecho
jorecho

Mensajes : 480
Fecha de inscripción : 31/05/2016

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por poso Mar 20 Feb 2024 - 13:04

jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing

Algo así (teño entendido) que pasa en Tomiño. O PP bloqueando ao BNG (que ten a alcaldía) para que non teñan médico. Inda así, levou mais votos que PP nas autonómicas se non me equivoco.
Polo demais non sei de que maneira se pode revertir a situación que comentas. Igual pablofleshman sabe como (?) Rico
PD. Ten que sudarcha moito o concello para bloquear todas as axudas posibles e foder desta maneira á veciñanza por interés político.
poso
poso

Mensajes : 1471
Fecha de inscripción : 25/01/2011

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por watts Mar 20 Feb 2024 - 13:39

poso escribió:
jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing

Algo así (teño entendido) que pasa en Tomiño. O PP bloqueando ao BNG (que ten a alcaldía) para que non teñan médico. Inda así, levou mais votos que PP nas autonómicas se non me equivoco.
Polo demais non sei de que maneira se pode revertir a situación que comentas. Igual pablofleshman sabe como (?) Rico
PD. Ten que sudarcha moito o concello para bloquear todas as axudas posibles e foder desta maneira á veciñanza por interés político.

Súdalles absolutamente todo menos eles e o poder. Cando se fala do PP de Galicia siempre se fala de "maquinaria electoral". Xamás escoitei falar de "programa" "ideas" ou xa non digamos "liberalismo" ni nada. El PP de Galicia es un organismo empresarial, no un partido político
watts
watts

Mensajes : 39724
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 13:40

jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing
Da tanto noxo que dan ganas de bombarear a xunta con napalm Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Por certo, se alguén se anima a facelo que avise para que saia eu, non joder Laughing Laughing Laughing
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 13:42

poso escribió:
jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing

Algo así (teño entendido) que pasa en Tomiño. O PP bloqueando ao BNG (que ten a alcaldía) para que non teñan médico. Inda así, levou mais votos que PP nas autonómicas se non me equivoco.
Polo demais non sei de que maneira se pode revertir a situación que comentas. Igual pablofleshman sabe como (?) Rico
PD. Ten que sudarcha moito o concello para bloquear todas as axudas posibles e foder desta maneira á veciñanza por interés político.
É moi chamativo isto pq logo convencen a xente de que as cousas non son culpa deles: non teñen médicos pq non os manda de Madrid o Sánchez, ou o alcalde neste caso, ou o que toque, e a xente repite o que lle din sen darlle máis voltas...o de cuestionarse as cousas tralalai
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 13:43

watts escribió:
poso escribió:
jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing

Algo así (teño entendido) que pasa en Tomiño. O PP bloqueando ao BNG (que ten a alcaldía) para que non teñan médico. Inda así, levou mais votos que PP nas autonómicas se non me equivoco.
Polo demais non sei de que maneira se pode revertir a situación que comentas. Igual pablofleshman sabe como (?) Rico
PD. Ten que sudarcha moito o concello para bloquear todas as axudas posibles e foder desta maneira á veciñanza por interés político.

Súdalles absolutamente todo menos eles e o poder. Cando se fala do PP de Galicia siempre se fala de "maquinaria electoral". Xamás escoitei falar de "programa" "ideas" ou xa non digamos "liberalismo" ni nada. El PP de Galicia es un organismo empresarial, no un partido político
Arrow Arrow Arrow Arrow
O PP en xeral, pero o de aquí sen dúbida
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por passenger Mar 20 Feb 2024 - 13:55

poso escribió:
jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.

PD: O rapaz non son eu Laughing

Algo así (teño entendido) que pasa en Tomiño. O PP bloqueando ao BNG (que ten a alcaldía) para que non teñan médico. Inda así, levou mais votos que PP nas autonómicas se non me equivoco.
Polo demais non sei de que maneira se pode revertir a situación que comentas. Igual pablofleshman sabe como (?) Rico
PD. Ten que sudarcha moito o concello para bloquear todas as axudas posibles e foder desta maneira á veciñanza por interés político.

Ao PP dalle exactamente igual o benestar da xente, é moi evidente, só temos que ver a sanidade pública...
Coincido contigo en todo o que dixeches nunha mensaxe máis arriba.
passenger
passenger

Mensajes : 112
Fecha de inscripción : 05/12/2022

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por passenger Mar 20 Feb 2024 - 14:02

https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
passenger
passenger

Mensajes : 112
Fecha de inscripción : 05/12/2022

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por esquío Mar 20 Feb 2024 - 14:09

passenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrar cheers cheers
esquío
esquío

Mensajes : 2235
Fecha de inscripción : 23/04/2013

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Johnny Guitar Mar 20 Feb 2024 - 14:21

esquío escribió:
passenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrar cheers cheers

O mesmo conto desde que se fundou o BNG.
Johnny Guitar
Johnny Guitar

Mensajes : 11829
Fecha de inscripción : 16/01/2014

Volver arriba Ir abajo

Elecciones galegas - Página 16 Empty Re: Elecciones galegas

Mensaje por Alérgico a Sabaton Mar 20 Feb 2024 - 14:24

esquío escribió:
teramano escribió:
Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja

Pois non estaría nada mal a idea, a ver se sae algún bolo que interese.

PD: Esquío, non toco o baixo. e guitarra e batería malamente. Rolling Eyes
É igual, quería montar algún conxunto ruido-demoníaco na zona, se te interesa silba Laughing Laughing Laughing
Eu toco a batería, pero con todos os frentes abertos que teño xa apenas quedo pra tocar. Este sábado vou a subir cuns cuantos á Capitol a ver ós Lendakaris, se anda alguén por ahí podemos vernos. Aproveito, xa que aquí hai moito veciño, que son abelleiro, así que se precisades mel (aínda que acabo de rematar a produción), son o voso home (a partir de xuño) 😂😂😂😂
Alérgico a Sabaton
Alérgico a Sabaton

Mensajes : 1328
Fecha de inscripción : 01/02/2018

Volver arriba Ir abajo

Página 16 de 17. Precedente  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.