Descubriendo a HALSEY III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic

+7
El Puto Fary
káiser
total_13
crancranc
ion
Degu
Intruder
11 participantes

Página 3 de 3. Precedente  1, 2, 3

Descubriendo a HALSEY      III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic - Página 3 Empty Re: Descubriendo a HALSEY III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic

Mensaje por Intruder Mar 26 Oct 2021 - 1:36

Descubriendo a HALSEY      III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic - Página 3 Halsey16
Intruder
Intruder

Descubriendo a HALSEY      III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic - Página 3 Empty Re: Descubriendo a HALSEY III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic

Mensaje por Intruder Mar 26 Oct 2021 - 18:21

La foto del post superior pertenece a la presentación de Halsey, interpretando un nuevo tema, en el MTV EMA Awards, el 4 de Noviembre de 2018 ¡en Bilbao!....

Supongo que fue una noche de esas en que busqué algo por la tele para ver en familia, y en uno de los canales ví anunciado dicho evento y, a pesar de que había dejado de ver MTV desde 2002, pensé que estaría pasable para verlo en familia durante la cena.... y un poco por nostalgia de la MTV 80-90's...

El evento iba desarrollándose sin mucho interés, hasta que......apareció ELLA

https://ko-kr.facebook.com/mtvspain/videos/2658968170990199/

(cuando inicié el hilo estuve buscando el youtube de esa noche, pero solo está disponible en facebook)

Esa aparición me dejó impresionado....knockeado........ no tanto por el tema, que no conocía ni me quedó enganchado, sino por la garra de la cantante, por la plasticidad de su presentación....

Así fue la primera vez.......pero no investigué más allá.... no me quedé ni con el nombre....
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Mar 26 Oct 2021 - 22:22

Un mes antes había aparecido ese mismo tema como single ¿adelanto de nuevo álbum?

WITHOUT ME fue el pelotazo más fuerte de Halsey hasta aquel momento, y diría que hasta el día de hoy....Un puto temazo...

Según la wiki.....
On October 4, 2018, Halsey released a single titled "Without Me", her first through Capitol Records. She stated that the song was very personal to her. On October 29, the official music video for "Without Me" was released, featuring a "G-Eazy lookalike", following their second breakup.This song went on to become Halsey's most successful single as a lead artist to date, becoming her first solo number-one single on the Billboard Hot 100. It topped the chart for two non-consecutive weeks and remained in the top five for 22 weeks. It also reached the top three of the UK, Malaysia, Australia, Canada, New Zealand, and Ireland. The song has been certified 3x Platinum in the US, Platinum in the UK, and 5x Platinum in Australia and Canada. Due to "Without Me" reaching number one on the Billboard Hot 100, Halsey became the eighth woman to achieve multiple number ones on the chart during the 2010s.

570 millones de vistas en YouTube, solamente del video original, sin contar videos oficiales en video o TV shows...

[Verse 1]
Found you when your heart was broke
I filled your cup until it overflowed
Took it so far to keep you close (keep you close)
I was afraid to leave you on your own

[Pre-Chorus]
I said I'd catch you if you fall (fall)
And if they laugh, then fuck 'em all (all)
And then I got you off your knees
Put you right back on your feet
Just so you could take advantage of me

[Chorus]
Tell me, how's it feel sittin' up there?
Feeling so high, but too far away to hold me
You know I'm the one who put you up there
Name in the sky, does it ever get lonely?
Thinking you could live without me
Baby, I'm the one who put you up there
I don't know why (yeah, I don't know why)
Live without me
I don't know why (I don't know why, yeah, yeah)

[Verse 2]
Gave love 'bout a hundred tries (hundred tries)
Just running from the demons in your mind
Then I took yours and made 'em mine (mine)
I didn't notice 'cause my love was blind

[Pre-Chorus]
Said I'd catch you if you fall (fall)
And if they laugh, then fuck 'em all (all)
And then I got you off your knees
Put you right back on your feet
Just so you could take advantage of me

[Chorus]
Feeling so high but too far away to hold me
Live without me
I don't know why, yeah

[Bridge]
You don't have to say just what you did (what you did)
I already know (I know)
I had to go and find out from them (oh-woah)
So tell me, how's it feel? (oh-woah)

[Chorus]
Feeling so high, but too far away to hold me
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 28 Oct 2021 - 1:01

On November 4, 2018, Halsey first performed "Without Me" live at the MTV Europe Music Awards. On November 8, Halsey performed the song live on the 2018 Victoria's Secret Fashion Show, which aired on December 2. On November 15, she collaborated with Sebastián Yatra and performed a remixed version of "Without Me" live at the 2018 Latin Grammy Awards. On December 5, she delivered another live performance of the song on The Ellen DeGeneres Show. On December 8, she performed "Without Me" live at Capital's 2018 Jingle Bell Ball at the O2 Arena in London.On December 18, the singer appeared on the finale episode of The Voice to perform the song with her dance partner Jade Chynoweth playing the role of her partner. The performance received criticism on Twitter for "being inappropriate for television," to which Halsey responded saying, "[I'm] very proud to have pissed off the homophobic viewers at home who missed the message." On December 31, she performed the song live at Dick Clark's New Year's Rockin' Eve 2019. In February 2019, she performed the song on Saturday Night Live, with fans questioning if she was referencing another artist with the performance. In March, Halsey performed "Without Me" live at the 2019 iHeartRadio Music Awards. In May, she performed the song live at the 2019 Billboard Music Awards.

Pondría videos de todas, pero toca ser selectivo....... Ya postee el primero a través de un link de Facebook

El siguiente en orden temporal, el del Victoria's Secret Fashion Show, es impresionante, con Halsey cantando mientras desfilan los ángeles, y........resultando ser ella el ángel más deslumbrante de todas por belleza y talento. Es una auténtica delicia....

178 millones de visualizaciones en YouTube.....
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 28 Oct 2021 - 12:40

La interpretación más polémica o controvertida de Without Me fue en una final de concurso televisivo llamado The Voice....

On December 18, the singer appeared on the finale episode of The Voice to perform the song with her dance partner Jade Chynoweth playing the role of her partner. The performance received criticism on Twitter for "being inappropriate for television," to which Halsey responded saying, "[I'm] very proud to have pissed off the homophobic viewers at home who missed the message."

Como si a estas alturas de la vida hubiese que esconder la homosexualidad en televisión...... por cierto, Halsey es bisexual militante...

Qué gran plasticidad su actuación con su bailarina...

Sobre la polémica creada, y la respuesta de Halsey...

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Vie 29 Oct 2021 - 1:01

Otra interpretación impresionante fue la de Saturday Night Live, solo con voz y piano....sin palabras....hechizante....

In February 2019, she performed the song on Saturday Night Live, with fans questioning if she was referencing another artist with the performance.

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Vie 29 Oct 2021 - 20:19

Seguimos atrapados en bucle a Without Me, ahora una versión con solo voz y guitarra para un programa radiofónico de la BBC, Radio One....

Escalofriante interpretación, la primera que me hace sentir frios en la espalda, mientras tecleo este post.... buf

No me extraña que lleva 16 millones de visitas, igual es  el video que más, después del original (571 millones) y el del desfile de Victoria Secrets (178 millones)
Intruder
Intruder

Mensaje por Pendejo Vie 29 Oct 2021 - 20:31

@Intruder escribió:Seguimos atrapados en bucle a Without Me, ahora una versión con solo voz y guitarra para un programa radiofónico de la BBC, Radio One....

Escalofriante interpretación, la primera que me hace sentir frios en la espalda, mientras tecleo este post.... buf

No me extraña que lleva 16 millones de visitas, igual es  el video que más, después del original (571 millones) y el del desfile de Victoria Secrets (178 millones)

One hit wonder? Laughing

Ahora en serio. Ayer vi el vi que pusiste, el de la polémica. Muy adictiva la coreografía. Mucho nivel. Espectacular puesta en escena. Por otro lado no entiendo la polémica después de las coreografías que se ven por ahi. Cosas de americanos, supongo.

Y el vídeo oficial mola tb. Mucho morbo la chica. Haría un comentario tipo Orión pero me lo guardo para mi
Pendejo
Pendejo

Mensaje por Intruder Lun 1 Nov 2021 - 1:57

Después del cuelgue experimentado con Without Me, ya ha llegado el momento de pasar página y seguir la historia....

Pero la despedimos con un último video. Hemos visto el oficial con historia escenificada, en un evento MTV, sola con piano, sola con guitarra, bailando con una coreógrafa.........y cerramos con una presentación en estadio con mucha audiencia, y la garra de siempre...

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Lun 1 Nov 2021 - 2:09

Ciolaboraciones varias......

The singer made several releases and collaborated with various artists during the first several months of 2019, including a remix of "Without Me", featuring American rapper Juice WRLD on January 9, the song "11 Minutes" with Yungblud (featuring Travis Barker) on February 14, with the accompanying music video released on February 22

...and the song "Boy with Luv" with Korean boy band BTS on April 12, the music video for which became the most–viewed music video within its first 24 hours on YouTube, with 74.6 million views.

On April 19, she and 29 other musical acts were featured on the Lil Dicky song "Earth", a charity single about climate change awareness.
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Lun 1 Nov 2021 - 2:20

On February 9, Halsey again appeared on Saturday Night Live, this time as both host and musical guest. Her performance was praised, with ratings for the show rising and a younger audience watching.

Su debut como "comediante"....

Y una interpretación llena de encanto de la canción EASTSIDE, nacida de una colaboración con otros dos artistas, Benny Blanco y Khalid, absolutamente desconocidos para mí........¡No os perdais el video! ¡Toda una revelación artística!

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Lun 1 Nov 2021 - 2:35

Me llamó la atención este último tema Eastside interpretado por Halsey, y busqué el video "oficial", acreditado a Benny Blanco, Halsey y Khalid....

585 millones de reproducciones en YouTube en menos de dos años.....

Yeah, yeah
When I was young, I fell in love
We used to hold hands, man, that was enough (yeah)
Then we grew up, started to touch
Used to kiss underneath the light on the back of the bus (yeah)
I know your daddy didn't like me much
And he didn't believe me when I said you were the one
Oh, every day, she found a way out of the window to sneak out late

She used to meet me on the Eastside
In the city where the sun don't set
And every day, you know that we ride
Through the backstreets in a blue Corvette
Baby, you know I just wanna leave tonight
We can go anywhere we want
Drive down to the coast, jump in the sea
Just take my hand and come with me, yeah

We can do anything if we put our minds to it
Take your whole life, then you put a line through it
My love is yours if you're willing to take it
Give me your heart 'cause I ain't gonna break it
So come away, starting today
Start a new life together in a different place
We know that love is how all these ideas came to be
So baby, run away with me

[Halsey:]
Seventeen and we got a dream to have a family
A house, and everything in between
And then, oh, suddenly, we turned twenty-three
And now we got pressure for taking our life more seriously
We got our dead-end jobs and got bills to pay
Half our old friends are now our enemies
And now I, I'm thinking back to when I was young
Back to the day when I was falling in love

He used to meet me on the Eastside
In the city where the sun don't set
And every day, you know where we'd ride
Through the backstreets in a blue Corvette
And baby, you know I just wanna leave tonight
We can go anywhere we want
Drive down to the coast, jump in the sea
Just take my hand and come with me, singing

[Halsey & Khalid:]
We can do anything if we put our minds to it
Take your whole life, then you put a line through it
My love is yours if you're willing to take it
Give me your heart 'cause I ain't gonna break it
So come away, starting today
Start a new life together in a different place
We know that love is how all these ideas came to be
So baby, run away with me

Run away, now
Run away, now
Run away, now
Run away, now
Run away, now
Run away, now

In the city where the sun don't set.

Leyendo la parte que Halsey canta en solitario........... Springsteen 1975
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Mar 2 Nov 2021 - 1:33

No sé que tiene esta canción Eastside, pero me tiene atrapado desde ayer.... creo que deberé postearla en el topic "canciones que atrapan" del Botones Sacarino Laughing

La despedimos con un tercer video, correspondiente a un festival de esos de la AMA.....No os perdáis el tono "doméstico" del atrezzo.... ya solo le faltaba a alguno sentarse en la taza del water....

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Mar 2 Nov 2021 - 1:49

On May 17, 2019, Halsey issued the single "Nightmare", which debuted and peaked at number fifteen on the US Hot 100.

El tema está bien, es el más rocker de Halsey hasta la fecha.... pero no deja de recordarme a algo ya escuchado anteriormente.....¿un duo de chicas rusas?. Atención al cameo de Debbie "Blondie" Harry....

Miro wikipedia por curiosidad, y......efectivamente:
The song contains an interpolation of "All the Things She Said" by Russian duo t.A.T.u. Elena Kiper, one of the songwriters of t.A.T.u's song, posted on her Instagram that an initial version of Halsey's track "contained an extensive interpolation of the original work" but later the sample was changed by G-Eazy, although the latter isn't credited on the work.

Now I lay me down to sleep
I pray the Lord my soul to keep
If I shall die before I 'wake
I pray the Lord my soul to take
I, I keep a record of the wreckage of my life
I gotta recognize the weapon in my mind
They talk sh*t, but I love it every time
And I realize
I've tasted blood and it is sweet
I've had the rug pulled beneath my feet
I've trusted lies and trusted men
Broke down and put myself back together again
Stared in the mirror and punched it to shatters
Collected the pieces and picked out a dagger
I've pinched my skin in between my two fingers
And wished I could cut some parts off with some scissors
"Come on, little lady, give us a smile"
No, I ain't got nothin' to smile about
I got no one to smile for, I waited a while for
A moment to say I don't owe you a goddamn thing
And I realize
I'm no sweet dream, but I'm a hell of a night
That I'm no sweet dream, but I'm a hell of a night
No, I won't smile, but I'll show you my teeth
And I'ma let you speak if you just let me breathe
I've been polite, but won't be caught dead
Lettin' a man tell me what I should do in my bed
Keep my exes in check in my basement
'Cause kindness is weakness, or worse, you're complacent
I could play nice or I could be a bully
I'm tired and angry, but somebody should be
"Come on, little lady, give us a smile"
No, I ain't got nothin' to smile about
I got no one to smile for, I waited a while for
A moment to say I don't owe you a goddamn thing
They talk shit, but I love it every time
And I realize
And I realize
Someone like me can be a real nightmare, completely aware
But I'd rather be a real nightmare than die unaware, yeah
Someone like me can be a real nightmare, completely aware
But I'm glad to be a real nightmare, so save me your prayers
And I realize
They talk shit, but I love it every time
And I realize
I'm no sweet dream, but I'm a hell of a night
That I'm no sweet dream, but I'm a hell of a night
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Miér 3 Nov 2021 - 1:13

No me voy a entretener más con Nightmare, porque ya estoy ansioso de llegar a Graveyard, su tema más especial para mí...

On September 13, 2019, she released the single "Graveyard" as the second single from her third studio album, Manic.

According to Halsey, the song "is about being in love with someone who is in a bad place and loving them so much that you don't realize that you're going to that bad place with them". It also deals with the topic of caring for yourself instead of following others.

The official music video was released on October 8, 2019, and features Halsey and a mysterious girl (Sydney Sweeney) magically from her notebook dancing alone in an amusement park. When the bridge starts, the mysterious girl disappears while Halsey enters an aquarium, which looks similar to the video for her song, "Clementine". Immediately, she wakes up into a white abandoned version of the park, later teleporting to her bedroom of the same color.

Canción y video son maravillosas.......

It's crazy when
The thing you love the most is the detriment
Let that sink in
You can think again
When the hand you wanna hold is a weapon and
You're nothin' but skin
Oh, 'cause I keep diggin' myself down deeper
I won't stop 'til I get where you are
I keep running, I keep running, I keep running
They say I may be making a mistake
I would've followed all the way, no matter how far
I know when you go down all your darkest roads
I would've followed all the way to the graveyard
I keep running when both my feet hurt
Oh, when you go down all your darkest roads
I would've followed all the way to the graveyard (no, oh)
You look at me (look at me)
With eyes so dark, don't know how you even see
You push right through me (push right through me)
It's gettin' real
You lock the door, you're drunk at the steering wheel
And I can't conceal
Oh, 'cause I've been diggin' myself down deeper
I keep running, I keep running, I keep running
They say I may be making a mistake
I would've followed all the way, no matter how far
I know when you go down all your darkest roads
Oh, it's funny how
The warning signs can feel like they're butterflies
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 4 Nov 2021 - 1:32

Decía en el post anterior que Graveyard es su tema más especial para mí, puesto que fue el primero que pude etiquetar con su nombre, y que disparó mi interés para buscar su música....

Si bien la primera vez había sido con el tema Without Me en una ceremonia de la MTV EMA Awards el 4 de Noviembre de 2018, hoy se cumplen 3 años de esa actuación...(ver 2 primeros posts de esta página), en aquella ocasión ni su nombre ni ese tema me quedaron fijados....

Lo cual si sucedió la segunda vez, otra vez en una ceremonia de premios MTV EMA Awards, exactamente un año después, el 2 de noviembre de 2019....

¡Qué decir de una actuación tan fantástica! Desde la magistral ambientación escénica que va envolviendo sucesivamente a Halsey hasta su desempeño vocal, esforzándose al máximo para compensar las danzas y carreras frenéticas a lo largo del kilométrico escenario, el cual se come...

Y que decir de su sensualidad......ese momento en que monta el caballo de feria (aunque con una barra que parecía más de pole dance), recordando el parque de atracciones del video original.....es para mi gusto el más sensualón hasta aquel momento (posteriormente lo superará), pero es una sensualidad TAN TAN TAN elegante.........suspiros....

Y, a partir de ahí, busqué y encontré el video original que vimos en el post anterior....
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 4 Nov 2021 - 1:49

The song release was supported by a time-lapse visualizer of Halsey painting a self-portrait which also serves as the album cover for Manic.

Este video, que fue el primero publicado de Graveyard, sirve para ejemplarizar como Halsey es una artista diferente, y una artista total

comentario de YouTube:
She’s like the entire package! Can paint, dance, sing, is charismatic and writes really fantastic lyrics and songs. Just the definition of an artist basically
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Vie 5 Nov 2021 - 1:56

Al igual que sucedió con Without Me, se hace muy difícil abandonar el satélite Graveyard, pero ya es hora de aterrizar en el planeta Manic, tercero del sistema que orbita en torno a la estrella Halsey....

Tomamos propulsión con esta hechizante versión stripped de Graveyard, con Halsey acompañada de guitarra, y otra guirarrista / corista..... de New Jersey a Nashville....

y ponemos rumbo hacia Manic.........
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 11 Nov 2021 - 0:47

Iniciemos el camino hacia Manic, que consta de 9 etapas, cada una con su correspondiente video, son pequeños sketches que narran las actividades de Halsey, actuaciones en programas de TV, festivales MTV..... En el primer capítulo se muestran sus actuaciones en la final del concurso The Voice en Estocolmo, y su deliciosa presentación en Sevilla cuando hubo el evento MTV, estamos hablando de fines de 2019....

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 11 Nov 2021 - 2:02

Todos los episodios de Road To Manic son deliciosos porque Halsey tiene tanto encanto y vitalidad que la cámara queda irremisiblemente seducida....

Pero entiendo que ya es un tema ya rayando en lo fan obsesivo, y por tanto pondré los episodios restantes en spoliers....

Halsey - Road To Manic (Episode 2)
Tal vez el más soso de la serie, Halsey en Berlin y Londres...
Halsey - Road To Manic (Episode 2):

Halsey - Road To Manic (Episode 3)
Delicioso, con Halsey cantando en Nashville con figuras country, su encuentro con la Musgraves, con Pink (¿su referente en la generación anterior?), y con todo su encanto y magnetismo...
Halsey - Road To Manic (Episode 3) :

Halsey - Road To Manic (Episode 4)
Tokyo, Los Angeles, Sidney.......el mundo se le queda pequeño como su toalla al salir de la ducha...
Halsey - Road To Manic (Episode 4) :

Halsey - Road To Manic (Episode 5)
A solo dos semanas del lanzamiento de Manic..... En la carátula, la mirada del tigre...
Halsey - Road To Manic (Episode 5) :

Halsey - Road To Manic (Episode 6)
Cuando se arranca con Beautiful Stranger........ufff
Halsey - Road To Manic (Episode 6):

Halsey - Road To Manic (Episode 7)
Arranca el Manic Tour en Oceanía y llega el fin de año......en medio de uno de los conciertos...
Halsey - Road To Manic (Episode 7):

Halsey - Road To Manic (Episode 8)
Grabación de un video que no tardaremos en ver...
Halsey - Road To Manic (Episode 8):

Halsey - Road To Manic (Episode 9)
Presentación oficial del disco, más parecida a una presentación de un nuevo iphone......cuando todo empieza a cambiar en China..
Halsey - Road To Manic (Episode 9):
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Vie 12 Nov 2021 - 1:22

Manic is the third studio album by American singer-songwriter Halsey.

It was released on January 17, 2020, through Capitol Records.

It was preceded by the release of three singles: "Without Me", "Graveyard" and "You Should Be Sad", with featured guest appearances by Dominic Fike, Alanis Morissette, and Suga.

The album debuted at number two on the Billboard 200 albums chart in the United States, becoming Halsey's third top-two album on the chart and her biggest album debut in the country to date, selling 239,000 units in its first week.

Descubriendo a HALSEY      III - Without Me, Graveyard, on the Road To Manic - Página 3 Cover_10

During a question-and-answer session on August 7, 2019, she stated that the album is "less dystopian fantasy world" and that it reflects her current worldview.[13] In her Rolling Stone cover story, Halsey stated that Manic is a sampling of "hip-hop, rock, country, fucking everything—because it's so manic. It's soooooo manic. It's literally just, like, whatever the fuck I felt like making; there was no reason I couldn't make it".

She revealed the album title on her social media on September 12, 2019, along with an official link to a website with the album title. The website contained a livestream of the singer painting the album cover.

The album has 16 tracks on the standard edition.

Vamos a repasarlo...
Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Dom 14 Nov 2021 - 13:56

Intruder
Intruder

Mensaje por Intruder Jue 18 Nov 2021 - 1:30

Repasamos Manic por su mismo orden, empezamos con Ashley, que es el nombre real de Halsey.....

A diferencia de Room 93, Badlands y HFK, con Manic nos encontraremos con muchos menos temas con video en directo, debido a que su gira de presentación solo duró un mes escaso, porque hubo de ser abortada por causa del covid...

Así como en Room 93 y Badlands la orientación predominante era el indie-pop, y en HFK era el r'n'b (a pesar de que había temas de género diferente) en Manic nos encontramos en ambiente música urbana...

Halsey opens her third album, Manic with “Ashley” – a title taken from her own name, Ashley Nicolette Frangipane. Fittingly, the song introduces Halsey fans to a new era, an album coming from not only a self-created character of sorts, Halsey, but her real identity, Ashley.

Whilst she reflects on her past as Halsey, she gently reminds fans that when Halsey is no longer around, a legacy will be left behind through her music.

This is an introduction but it’s also a cautious goodbye. It explores themes about how my music would affect my fans should I ever “disappear”. The chorus of this song was inspired by a lot of the emo music that massively shaped my identity as I was coming of age.

Starting the album with my real name is a comfortable entry point for people, like saying, ‘Hey, I’m still here, but I’m going to take you down on a different journey right now.’ A lot of this album was written as I became more aware of my mortality. Sometimes I’m on top of the world and I’ve never felt better in my life. Other days I’m like, ‘If I keep doing this, I’m going to die.’ This song is an introduction and a warning: It’s saying, ‘Here’s this album that I had to cut myself open to make, and will continue to cut myself open to tour, promote, and explain, but I don’t know how many more of these you’re going to get.’

Standing now, in the mirror that I built myself
And I can't remember why the decision wasn't mine
But it seems I'm only clingin' to an idea now
Took my heart and sold it out to a vision that I wrote myself
And I don't wanna be somebody in America just fighting the hysteria
I only wanna die some days

[Chorus: Halsey]
Someday, someday, when I burst into flames
I'll leave you the dust, my love
Hope a bit of it'll be enough to help remember the
Days when we came to this place
I told you I'd spill my guts, I left you to clean it up
I'm bursting out of the

[Verse 2: Halsey]
Seems like now it's impossible to work this out
I'm so committed to an old ghost town
Is it really that strange if I always wanna change?
And if only the time and space between us wasn't lonely
I'd disintegrate into a thousand pieces
Think I'm makin' a mistake, but if I decide to break
Who will fill the empty space? So...

[Chorus: Halsey]
Now, if I figure this out
Apart from my beating heart
It's a muscle, but it's still not strong enough to carry the
Weight of the choices I've made
I told you I'd ride this out
It's gettin' harder every day
Somehow, I'm burstin' out of myself