Eskual rock&rolling

+64
eskoriez
wakam
BlueStarRider
maikelnait
ilunabar
Stormy
Drazen
Urbeltz
Poltxu
karramaro
Humpty Dumpty
joschka
arise
medlocke_van_zant
Golden Pis
Aecio
tricko
Beodo
georgino
Boohan
karlos gasteiz
johnny brusco
topper
Infernu
terremoto73
filipusIV
Lonnie
Rikileaks
Grange
Txomin
enrico_palazzo
Hellacopter
patatas
Bulltako
3Kortxea
halo
señor rosa
Musa
Attikus
Alarabi
txki
walkforwalk
Gora Rock
Pogue Mahone
bintxenso
eskubeltz
ingeniero_pelotudo
vyvyan
Dabidigo
Joseba
clint eastwood
red_shoes
beriboogie
luiggy pop
Barba
ekilore
KILLER
rebellion
Ashra
Rocket
cablehogue
Mr. Mini-Mite
Bettie
pantxo
68 participantes

Página 7 de 16. Precedente  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Siguiente

Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Hellacopter Vie Jun 21 2013, 14:24

http://zakillers.bandcamp.com/
Betiko moduan handixe Mikel Larretxe!!! Mientras vuelven Sexty Sexers tenenemos donde entrenernos! ROCKNROLL!!!!
Hellacopter
Hellacopter

Mensajes : 1267
Fecha de inscripción : 23/01/2013

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Mar Oct 01 2013, 11:56

Ona, oso ona Bide Ertzean-en disko barrie. Spotifyn dekozue entzuteko.



Datorren astean antzokian daude, ia eskapadita bat egin al dudan.
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por eskubeltz Mar Oct 01 2013, 12:17

ekilore escribió:Ona, oso ona Bide Ertzean-en disko barrie. Spotifyn dekozue entzuteko.



Datorren astean antzokian daude, ia eskapadita bat egin al dudan.
Ni Bide Ertzeanen zalea naiz baina disko honetan Fran eta Joserraren falta izugarri antzematen da.

Bestalde Bibon izango naiz, iadanik baditut sarrerak
eskubeltz
eskubeltz

Mensajes : 1285
Fecha de inscripción : 26/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Mar Oct 01 2013, 12:24

Joe, ba niri asko guztatu zait. Karlos Aranzegik ukitu bereziak ematen dizkio abestiei.

Ia ikusten garen. Wink 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Vie Oct 04 2013, 09:17

ZEA MAYS-en disko barriko bi abesti jarri dituzte entzungai(HURBIL ETA OIHU);

http://zeamays.bandcamp.com/album/da

Eskual rock&rolling - Página 8 A1360831836_2

Oihu pillo bat gustatu zait.
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Vie Oct 04 2013, 09:44

Napoka Iria-renn diska barrie ere entzungai dago;

http://napokairia.bandcamp.com/album/arnasten-ikasteko-berriz

Eskual rock&rolling - Página 8 A0248828161_2

ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Vie Oct 04 2013, 09:47

Ruperren azukre koxkorrak ere spotin!!!! cheers cheers cheers cheers cheers 
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Vie Oct 04 2013, 09:48

pantxo escribió:Ruperren azukre koxkorrak ere spotin!!!!  cheers cheers cheers cheers cheers 
Bertsioena?
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Vie Oct 04 2013, 10:01

ekilore escribió:
pantxo escribió:Ruperren azukre koxkorrak ere spotin!!!!  cheers cheers cheers cheers cheers 
Bertsioena?
Bai politte!!!!

pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Vie Oct 04 2013, 10:06

pantxo escribió:
ekilore escribió:
pantxo escribió:Ruperren azukre koxkorrak ere spotin!!!!  cheers cheers cheers cheers cheers 
Bertsioena?
Bai politte!!!!

cheers bounce  Entzuten nabil.
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Vie Oct 04 2013, 11:00

ekilore escribió:
pantxo escribió:
ekilore escribió:
pantxo escribió:Ruperren azukre koxkorrak ere spotin!!!!  cheers cheers cheers cheers cheers 
Bertsioena?
Bai politte!!!!

cheers bounce  Entzuten nabil.
Nik amaitu det, gure Ruperrek berriro egin du!!!!
Aukeraketa aparta eta bertsio zoragarriak, lehen entzunaldian Ezekiel, Izarren hautsa eta Kanpo goraipatu nahi nituzke, baina hor harribitxu ugari dago. Dendara noa arin korrika!!!!!
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por clint eastwood Vie Oct 04 2013, 15:52

hauxe duk hauxe, gure destinu petrala...
clint eastwood
clint eastwood

Mensajes : 12330
Fecha de inscripción : 24/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Jue Nov 07 2013, 10:55

Zea Mays-en diska berria entzungai;

http://zeamays.bandcamp.com/
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Jue Nov 07 2013, 20:09

ekilore escribió:Zea Mays-en diska berria entzungai;

http://zeamays.bandcamp.com/
Habemus diskarral...
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por eskubeltz Jue Nov 07 2013, 21:34

pantxo escribió:
ekilore escribió:Zea Mays-en diska berria entzungai;

http://zeamays.bandcamp.com/
Habemus diskarral...
Bere lekuan dago
eskubeltz
eskubeltz

Mensajes : 1285
Fecha de inscripción : 26/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por KILLER Vie Nov 08 2013, 10:53

Gaur elkarrizketa Gara-n Aiorarekin. Disku berria asko gustatzen zait!!!
KILLER
KILLER

Mensajes : 28250
Fecha de inscripción : 06/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Vie Nov 08 2013, 12:02

KILLER escribió:Gaur elkarrizketa Gara-n Aiorarekin. Disku berria asko gustatzen zait!!!
Niri ere Very Happy 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Txomin Vie Nov 08 2013, 18:25

Joder, resulta que el rapadillo de Napoka es sobrino de un colega, y en un ARF me presentó un colega de ugao a, creo que son hermanos, los de Bide Ertzean, tengo una foto, y cada vez que la veo digo: pero quién coño serán esos dos, y el otro día los ví en tv, y tate....
Txomin
Txomin

Mensajes : 31612
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Lun Nov 11 2013, 17:23

TUTAN COME ON, nuevo proyecto de Kanda (neubat...) e Ibon (Bronze).



cheers bounce 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Miér Nov 13 2013, 17:21

Ederra Sustrai Colinak Joseba Irazokiri egineiko elkarrizketa;

"Internetekin, industria ez da beharrezkoa musikarentzat"

Eta gitarristaren hatz puntetan balego mundua?


Gitarra?


Eskusoinuaren eta pianoaren artean aukeratzen zen sasoian gitarra baizik ikusten ez zuena naiz. Orduan, gurasoen autoan entzuten genuen musika. Pedrito Fernandez, Laboa, eta euskal folka entzuten ziren gurean, Beatles-ik ez. Berantago, Euskal Rock Radikalak salatu zidan rocka egiteko nahi nuela gitarra. La Polla eta Kortatu izan ziren nire lehen bi taldeak, Barricadarekin itsutu nintzen gero, eta 16 urterekin etorri zen lehen gitarra elektrikoa. Talde horien kantuak jotzen nituen, huraxe nuen estilo kuttuna. 20 urtera arte, ordea, kirola eta gitarraren artean banatzen nuen denbora, baina hortik aitzina ia 24 ordutan izan dut gitarra buruan, obsesio bihurtzeraino. Aunitzetan esan dit neskalagunak gitarrarekin bat naizela. Zer nahi duzu, afiziotik ofiziorako bidea egin dugu batera, eta 40 urterekin gitarra kentzea besamotz geratzea litzateke niretzat.

Gitarrarik gabe besamotz eta Berako mikroklima musikalik gabe amuarraina lehorrean nola?

Mugakoak gara, eta deus izatekotan, etengabeko eta orotariko mugimenduan dauden gune biziak dira mugak. Hala, Beratik atera garen musikariak ez dugu musika estandarrik jorratzen, bidezidor ezberdinagoetan gabiltza. Gure kulturarekin, gure kultura musikalarekin bat datorrena jotzen dugu. Disko trukaketa oparo bateko ondorioak gara. Tabernara jaitsi eta garagardo artean diskoak konpartitu eta entzuten genituen melomano batzuk ginen. Bilaketa betean geunden, telebista eta irrati formuletan ematen zigutenak ez zigun balio, ez zitzaigun gustatzen, eta ezin ginen gure musika gosea ase gabe gelditu. Horrela sartu ginen bidezidorretan, eta zidor batek bestera daramanez, halaxe gabiltza.

Historiaurreko eszena bat dirudi diskoak tabernan trukatzearenak.

Lehen ostatuan eskutik eskura egiten zena Facebook eta Youtuben bidez egiten da orain. Egia da lotura intimoa desegin dela, elkartrukea aunitzez globalagoa eta zabalagoa dela, baina Facebooki esker Estatu Batuetako hiri galdu bateko bazter auzoko talde baten diskoa deskubritu ahal izateak ez dauka preziorik. Arazoa da, orokorrean, baldintza kaskarragoetan entzuten dela musika, eta ez Mp3 formatuaren eta ordenagailuaren bozgorailuaren kalitate eskasarengatik soilik, musika entzuteko prozesua eraldatu delako baizik. Diskoa entzutera zure egongelan jartzen zinenean horretara zeunden, melodiak sentitzen, nota bakoitza arnasten. Orain, interneten zaude, aldi berean musika entzun, bideo bat ikusi eta lagunari mezua igortzen. Hori gutxi ez, eta single eta bideokliparen sasoiak dira. Pentsa, badira Youtuben bueltaka dabilen bideoklip batekin ez duzula diskorik behar diotenak. Ezaguna izan eta zure lana lau haizetara zabaltzeko balio dezake agian, baina niri diskoak egiten dituen jendea gustatzen zait, pieza oso bat proposatzen duena, soinu orokor bat. Berehalakotasunaren kulturan bizi gara ordea, eta musika ez dago horretatik salbu. Famatu izan nahi baduzu, aitzina, baina nola izanen zara musikari ez baduzu zuzenean jotzeko errepertorio eta ahalmenik? Ni gitarrarik gabe besamotz, eta kantu bakarra daukana hankamotz.

Musika doan jaisteko aukerari eskua sartu behar zaio ala hobe eztabaidatik hanka egin?

Ez da samurra. Denborak aldatu dira, eta aroarekin bat egitekotan, zure musika ia dohainik eman eta zure lanaren ordaina beste bide batzuetatik eskuratu behar duzula dirudi. Doako artearen ideia oso erromantikoa da, baina zergatik izan behar da artea dohainik eta elektrikaria ordainduta? Guk ere behar dugu gure ordaina. Hala, interneten izaera libre eta doakoa mantentzea garrantzitsua iruditzen zait, baina horren ordainak zuzenekoetan kobratzea behar luke. Sarrerak garesti jartzen direla? Ez nago kontra. Tom Waits Kursaalean ikusteko 100 euroko sarrerak direla? Dirua da, baina edozein harginek kentzen dizkizu 500 txapuza bat egiteagatik, eta denak isilik. Edozein langileren lanak zor du ordaina, izan hargin edo musikari. Argi dago autoa konpontzearekin alderatuta, kontzertu batera joatea ez dela premia gorri bat, baina ez dakit kulturalki gero eta jende pobreagoa ez ote garen, ez dakit kultura bere neurrian preziatzen dugun.

Kultura pobreagoa preziatzen dugu, agian?

Saltzen dugun eta saltzen diguten kultura oso biguna da, oso erraz jatekoa, pobrea. Agian, gizakiok ez dugu maila ematen, uste baino animaliagoak gara, eta daukagun jendartea baldin badaukagu ustez garenera iristen ez garelako da. Ikerketa lan seriorik egiten ez duen kazetaririk ez badago, edo kazetaria arrapaladan lan egitera behartzen bada, nekez argitaratuko da hausnarketa sakonik, eta behin jendea errazera ohituz gero ez dago buelta emango dionik. Niri esan izan didate nire musika ez zela sobera erraza, sobera irratian pasatzekoa, eta kritika baino, lorea iruditzen zait. Ez musikan ez ezertan, ez dut moldeetan sinesten. Zuk zure ustez egin behar duzuna egin behar duzu, zuretzat ona denaren bila joan. Moldean sartzea, erraztu beharraren erraztu beharraz zure sorkuntza pobretzea da. Beste bide bat gustatzen zaizula? Urratu ezazu, horrela iristen baitira emaitzak bizitzako arlo guztietan. Onartzen dut egin izan dudala lan bat edo beste joerara errendituz, baina ez pentsa emaitza hoberik lortu dudanik... Kar, kar, kar.
Musika eskola eta akademiek ere moldezale fama dute. Urte askoan ibili zara halakoetan irakasle.
Akademia pribatu eta eskola publikoetan egin dut lan. Pixkanaka zabaltzen ari bada ere, publikoan darabilten metodologia musika klasikora bideratua dago, eta klasikoa beharrezkoa izan arren, gaur egun musika eskola batean fundamentuzko pop-rock irakaskuntzarik ez egotea sinesgaitza bezain atzerakoia zait. Akademietan, aniztasun gehiago dago, baina oro har berehalako emaitzari begira irakasten da, moldetik moldearentzat, gauzak ahal bezain emanak egin eta ahal bezain eginak emanez. Inongo irakaskuntza sistemetan ez da artista bat bere pertsonalitatean oinarrituz hezten. Ezinbestekoa da oinarri sendo bat lantzea, baina norbere bidea aurkitu eta urratzea da irakaspen garrantzitsu eta lortzen zailena. Horregatik, niri ez zait irakastea gustatzen, nik jotzea dut maite, beste musikariekin konpartitzea, sortzea.

Horregatik erabaki zenuen, orain hiru urte, irakasle lanak utzi eta musikatik bizitzea?

Irakaskuntzarekin oso erreta nengoen eta aldaketa eskatzen zidan gorputzak. Gainera, ordura arte izan ez nuen diru berme bat neukan, ordura arte ez bainekien musikari izanda bizitzerik izanen nuen, baina esku-artean hiru proiektu indartsu neuzkala oharturik apustua egin nuen. Gero, kontraesan moduko bat neukan, hain justu moldeetan ez sartzeagatik hasi bainintzen irakasten. Ez nuen musika diruagatik soilik egin nahi. Kontzerturik ez eman eta ez saldu arren, nahi nuen musika egin nahi nuen, eta diru-iturria beste bide batetik ziurtatuta eduki. Baina orain hiru urte, neuzkan egitasmoak erakargarriak zirela jabetu nintzen, ezer sentitzekotan musikari sentitzen nintzela, ez irakasle, eta salto egin nuen. Orain gustuko dudana egiten ari naiz. Hilabete batzuetan kontzerturik ez eta dirua nolabait atera beharrak estres puntua sortzen duela? Bai, baina baita bizia eman ere, etengabe baitzaude formula berrien bila. Pentsa, arrakasta gehien eman didan orkestra-gizonaren proiektua kontzerturik ez nuen denbora tarte batean sortu zen! Edozein krisi egoerak dakarren sortzeko adrenalina pizten dit bizimodu honek. Lanik ez daukadala? Ba ateak jotzera, formula berriak planteatzera, agian maila ematen ez duzulako entsaioetan ordu gehiago sartzera... Ez dago besterik. Horrek asko ematen dit artistikoki zein pertsonalki.
Industriaren negar hotsei kasu eginda, ez direla zurea bezalako apustu baterako garai onenak pentsa liteke.
Industria da krisian dagoena, ez musika. Musika ez da sekula krisian egon, eta nire ustez, ez da sekula egongo. Industria da zer egin ez dakiena, zirrikiturik topatu ezinik dabilena. Multinazional zein Euskal Herri mailako zigiluak galduta daude. Hala, desagertzea lukete onena. Nik bere musika kudeatzen duen artistan sinesten dut, eta internetekin, industria ez da beharrezkoa musikarentzat. Lanean dago koska. Ahaleginak dakar emaitza, egiten ari zarena dudan jartzeak, zure bidea urratzeak. Hemen jende bat oso eroso zegoen, formula egin eta betiko akomodatuak zirela sinetsita, etengabe aldatu eta egokitzeak lana suposatzen duela ahantzita. Hori da internetek hankaz gora jarri duena, ez musika.

Hankaz gora erortzeko modukoa zure lanen zerrenda da. Proiektu handiak, txikiak, bakarka, besteei laguntzen...

Diferentzia handiena lehen lerroan edo besteei laguntzen egotea da. Bakarrik zaudenean begi guztiak daude zuri so, azterketa zorrotzagoa da, eta arrakasta edo porrotaren ardura handiena zurea da. Bakarka, biziago sentiarazten zaitu txalo bakoitzak, eta sakonago zauritzen kritikak. Horregatik diot erosoagoa dela bigarren lerroa, baina era berean, bakarkako kontzertu glorioso baten satisfakzioak autoestimua goitzen dizu. Hori hala, kontzertuaren dimentsioari ez diot garrantzirik ematen. Jotzen gustura banago, ez zait inporta taberna batean edo antzoki erraldoi batean egotea. Duncan Dhurekin jotzeak hasieran urduritasuna pizten duela? Jakina, baina beti iruditu zaizkit gaitzagoak hamar lagunen aitzinean emandako kontzertuak 500en aurrean emanikoak baino. Oso feedback bereziko kontzertuak dira horiek, tranparik gabekoak. Egia da, bestalde, bakarrik jotzera noanean dena nik muntatu eta desmuntatu behar izaten dudala, eta esaterako Duncan Dhurekin kamerinoetan lasai egon besterik ez dudala, baina horri ez diot inolako garrantzirik ematen. Zuzenean jotzea da niri gustatzen zaidana.

Zuzenekoek etorkizunik dute?

Arazo handi batekin egin dezakegu topo: publiko falta. Euskal Herrian bederen, kontzertuetara doan jendearen artean, ez da belaunaldi aldaketarik eman. Musika estilo batzuetako kontzertuetara 30 urtetik gorako jendea soilik joaten da. Gainera, zuzeneko musikarekiko interes falta nabarmena sumatzen dut. BBK Live eta abarrak jendez gainezka egoten dira, baina tabernetako kontzertuak desertu hutsak dira. Hori gutxi ez eta “gaur ere musikariak!” kexatzen dira batzuk kontzertu bat egonda garagardo bat hartu ezin balute bezala. Beste kontraesan bat ere badago: jende gehien biltzen den musika jaialdietara jendea ez doa musika entzutera, eta gehienetan musika ez da garrantzitsuena. Festibaletako soinua txarra izaten da, ezin duzu zure taldea gertutik ikusi, bere berezko eszenografia eta muntaiarik gabe jotzen du, denbora mugatua dauka... Gaizki bizi dut festibalen moda hau. Konbentzituta nago bertara doan jendeak ez duela zinez musika preziatzen. Nola azaldu bestela Donostiako Jazzaldian karrikan ezin kabituta ibiltzea, eta urtean zeharreko Altxerriko kontzertuetan hainbeste leku sobratzea? Oso moda kaltegarria da.

Modak moda, irudikatzen duzu musikarik gabeko mundu bat?

Publiko faltak zuzenekoak kondenatu ditzakeela suposatzeak ez du esan nahi musikak etorkizunik ez duenik. Beti egongo da musika, beti egongo da musikarientzat lana. Haur eta gazteei bideo-jokoak gustatzen bazaizkie bideo-jokoetarako musika egin beharko da, gerora filmak egingo badira filmetarako musika egin beharko da... Formulak aldatuko dira, besterik ez. Dena den, ni zuzenekoak aldez edo moldez mantenduko direlakoan nago. Nire mundualdian bai behintzat. Oso ongi irudikatzen dut nire belaunaldiko jendea 60-70 urterekin rock kontzertuetara joaten. Horregatik, oraingoz zuzenean jotzen ikusten dut nire burua. Hemendik urte batzuetara, jende gazteagoa eta hobea etorri, eta laguntzen ditudan taldeek beste zerbait eskatzen dutela? Ba birziklatu eta nire ibilbidearekin segituko dut. Zergatik ez, 60 urterekin, esklusiboki gitarraren inguruko proiektu bat? Nonbaitera iristeko ari naiz lanean, nonbait hori oraindik zehatz-mehatz definitzen ez dakidan arren.

http://m.argia.com/artikulua.php?id=2390_joseba-irazoki

axl axl axl 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por KILLER Miér Nov 13 2013, 17:48

Dago ia kalean Governors-en disko berria???
KILLER
KILLER

Mensajes : 28250
Fecha de inscripción : 06/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Miér Nov 13 2013, 17:50

KILLER escribió:Dago ia kalean Governors-en disko berria???
Bai, nahi duzu? pasatuko dizut. Wink 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por KILLER Miér Nov 13 2013, 18:11

ekilore escribió:
KILLER escribió:Dago ia kalean Governors-en disko berria???
Bai, nahi duzu? pasatuko dizut. Wink 
cloud9 cloud9 cloud9 
KILLER
KILLER

Mensajes : 28250
Fecha de inscripción : 06/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Jue Dic 05 2013, 13:15

Ahotsenea zuzenean hemen, egiataraua ere bertan daukazue;

http://www.ahotsenea.net/blog/

Gaur 17:30- 18:00 Napoka Iria ” Arnasten ikasteko berriz”

Bihar
11:00-11:30 Joseba B. Lenoir “Tenpesta”
12:00-12:30 Mursego ” Hiru”
19:30- 20:00 Izaki Gardenak ” Amaieratik hasi”

...

ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por eskubeltz Mar Ene 21 2014, 00:03

Kashbad bueltan omen dira. Kantu berriak egiten hasi dira antza.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151947015298667&set=a.10151947015378667.1073741826.156688203666&type=1&theater

Modan dago antza talde berpizte hau. Aldi berean, poza eta beldurra sentiarazten dizkit berriak.Hala ere, hor egongo gara ikusi eta entzuteko.
eskubeltz
eskubeltz

Mensajes : 1285
Fecha de inscripción : 26/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Mar Ene 21 2014, 00:33

eskubeltz escribió:Kashbad bueltan omen dira. Kantu berriak egiten hasi dira antza.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151947015298667&set=a.10151947015378667.1073741826.156688203666&type=1&theater

Modan dago antza talde berpizte hau. Aldi berean, poza eta beldurra sentiarazten dizkit berriak.Hala ere, hor egongo gara ikusi eta entzuteko.

Panorama nola dagoen ikusita agian ez da hain beldurgarria, ikusiko deu...
Ni Delirium tremens-en zai nago oraindik. Laughing 
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por eskubeltz Mar Ene 21 2014, 00:47

pantxo escribió:
eskubeltz escribió:Kashbad bueltan omen dira. Kantu berriak egiten hasi dira antza.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151947015298667&set=a.10151947015378667.1073741826.156688203666&type=1&theater

Modan dago antza talde berpizte hau. Aldi berean, poza eta beldurra sentiarazten dizkit berriak.Hala ere, hor egongo gara ikusi eta entzuteko.

Panorama nola dagoen ikusita agian ez da hain beldurgarria, ikusiko deu...
Ni Delirium tremens-en zai nago oraindik. Laughing 

Delirium Tremens-enari buruz ez dakit ezer. Zer gertatu da ba?
eskubeltz
eskubeltz

Mensajes : 1285
Fecha de inscripción : 26/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Mar Ene 21 2014, 09:24

Anestesia ere abesti berriak egiten hasiko dala esan zuten atzo.  Very Happy 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Mar Ene 21 2014, 10:40

eskubeltz escribió:
pantxo escribió:
eskubeltz escribió:Kashbad bueltan omen dira. Kantu berriak egiten hasi dira antza.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151947015298667&set=a.10151947015378667.1073741826.156688203666&type=1&theater

Modan dago antza talde berpizte hau. Aldi berean, poza eta beldurra sentiarazten dizkit berriak.Hala ere, hor egongo gara ikusi eta entzuteko.

Panorama nola dagoen ikusita agian ez da hain beldurgarria, ikusiko deu...
Ni Delirium tremens-en zai nago oraindik. Laughing 

Delirium Tremens-enari buruz ez dakit ezer. Zer gertatu da ba?

Tamalez ezer ez, esperantza txiki bat banuen honen ondoren baino... Sad 



pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Miér Ene 22 2014, 11:38

Larubatean nire mutilak Amurrion jotzen dabe.

Eskual rock&rolling - Página 8 BehGVHrCIAEwYBJ
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Rocket Vie Ene 24 2014, 16:18

Kashbad bueltan ditugu. Kanta barriak grabauko dauriez eta kontzertuak emoten hasiko dira apurka-apurka.  cheers cheers cheers cheers 
Rocket
Rocket

Mensajes : 56407
Fecha de inscripción : 24/03/2008

http://www.prideofthemonster.com

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por KILLER Vie Ene 24 2014, 16:43

rocket69 escribió:Kashbad bueltan ditugu. Kanta barriak grabauko dauriez eta kontzertuak emoten hasiko dira apurka-apurka.  cheers cheers cheers cheers 

 cheers  cheers  cheers  cheers
KILLER
KILLER

Mensajes : 28250
Fecha de inscripción : 06/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por eskubeltz Dom Ene 26 2014, 12:52

KILLER escribió:
rocket69 escribió:Kashbad bueltan ditugu. Kanta barriak grabauko dauriez eta kontzertuak emoten hasiko dira apurka-apurka.  cheers cheers cheers cheers 

 cheers  cheers  cheers  cheers

Disko berria maiatzeatzerako omen dator.
eskubeltz
eskubeltz

Mensajes : 1285
Fecha de inscripción : 26/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Dom Ene 26 2014, 13:45

Denok alai eta kontent? Ospatu dezagun abesti batez orduan...

pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por txki Dom Ene 26 2014, 14:32

2007an kontzertu bat eskeni zuten gasteizko gaztetxean eta kristona izan zen, mahatsondora ekimenak antolatu zuen kontzertu hura eta Sorkun inoiz baino hobeto egon zen Kashbadeko kantekin, 90ko hamarkadan baino hobeto kantatzen dauela ez da sekretua, eta denborarekin kantak haiek hobera egin zutelaren sentsaioa eman zigun.
txki
txki

Mensajes : 395
Fecha de inscripción : 29/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Lun Ene 27 2014, 16:00

Kashbad-ekoak esan dute Maiatzerako diska daukagula.  Very Happy 

Eskual rock&rolling - Página 8 68377_10151947015298667_969794554_n
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Lun Ene 27 2014, 16:04

Fetitxe + Tutan Came On!!!!
Animatzen zarete? Ni joango naiz.  Very Happy 

Eskual rock&rolling - Página 8 1622041_393083070828687_1091394834_n
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por señor rosa Lun Ene 27 2014, 16:06

ay sorkun sorkun  cloud9 
señor rosa
señor rosa

Mensajes : 24454
Fecha de inscripción : 13/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Jue Feb 06 2014, 10:28

ekilore escribió:Fetitxe + Tutan Came On!!!!
Animatzen zarete? Ni joango naiz.  Very Happy 

Eskual rock&rolling - Página 8 1622041_393083070828687_1091394834_n

Bihar Laudiora!!!  cheers bounce 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Lun Feb 17 2014, 12:44

Kàshbäd

Hauek dira gure azkeneko lana aurkezteko kontzertuen datak:

-MAIATZA-

3 - Hazparne ( Ttattola )
16 - Tolosa ( Bonberenea )
17 - Gazteiz ( Gaztetxea )
22 - Bilbo ( Kafe Antzokia )
31 - Atarrabia ( Totem areto txikia)

-EKAINA-

7 - Orereta ( Niessen )


Eskual rock&rolling - Página 8 1947752_10152006649908667_1133408384_n
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Vie Mayo 02 2014, 10:04

Kashbad-en abesti berria!!! Me encanta!!!  cloud9  cloud9  cloud9 




ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Vie Mayo 02 2014, 10:11

Ederra bai!!!!
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Attikus Vie Mayo 02 2014, 12:57

Pues yo siento disentir pero no me ha gustado mucho el tema nuevo. Hacía mucho que no le oía cantar tan mal a Sorkun en estudio y además la canción me ha recordado por momentos al Wicked Game de Isaak... Laughing 

Pero lo peor, sin duda, es que por enlazar un par de vídeos después del de Kashbad he acabado descubriendo a un grupo llamado Pendulum que es lo peor que me ha pasado en mucho tiempo.  affraid
Attikus
Attikus

Mensajes : 21440
Fecha de inscripción : 19/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Vie Mayo 02 2014, 13:04

Pues a mi me parece que Sorkun conserva intacta la habilidad para crear hermosas melodias con su voz. Nunca fui superfan de la banda pero este single me parece que esta a la altura de sus clasicos.

Si el disco mantiene el punch, un comeback mas que digno...
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Attikus Vie Mayo 02 2014, 21:27

pantxo escribió:Pues a mi me parece que Sorkun conserva intacta la habilidad para crear hermosas melodias con su voz. Nunca fui superfan de la banda pero este single me parece que esta a la altura de sus clasicos.

Si el disco mantiene el punch, un comeback mas que digno...

De melodías va sobrada pero de voz un poco justa, en mi opinión.
Attikus
Attikus

Mensajes : 21440
Fecha de inscripción : 19/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Bulltako Vie Mayo 02 2014, 21:53

Voy a hacer un poco de auto-promoción.... Smile 

Nos llamamos Muxu Beltza y acabamos de sacar nuestro primer EP.
Os invito a escucharlo, y si os gusta, a descargarlo.
Espero criticas....pero no seais muy duros.... Laughing 
http://muxubeltza.bandcamp.com/
Bulltako
Bulltako

Mensajes : 771
Fecha de inscripción : 29/10/2012

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por pantxo Sáb Mayo 03 2014, 00:03

Bulltako escribió:Voy a hacer un poco de auto-promoción.... Smile 

Nos llamamos Muxu Beltza y acabamos de sacar nuestro primer EP.
Os invito a escucharlo, y si os gusta, a descargarlo.
Espero criticas....pero no seais muy duros.... Laughing 
http://muxubeltza.bandcamp.com/

Suena guantxi y las teclas molan...
Pena que yo sea un poco mariquita y me heche para atras la voz tan forzada.
pantxo
pantxo

Mensajes : 47556
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Bulltako Sáb Mayo 03 2014, 11:26

pantxo escribió:
Bulltako escribió:Voy a hacer un poco de auto-promoción.... Smile 

Nos llamamos Muxu Beltza y acabamos de sacar nuestro primer EP.
Os invito a escucharlo, y si os gusta, a descargarlo.
Espero criticas....pero no seais muy duros.... Laughing 
http://muxubeltza.bandcamp.com/

Suena guantxi y las teclas molan...
Pena que yo sea un poco mariquita y me heche para atras la voz tan forzada.  

 Laughing Laughing Laughing 
Por lo menos lo has intentado.....gracias por el interés!!!  Wink 
Bulltako
Bulltako

Mensajes : 771
Fecha de inscripción : 29/10/2012

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por ekilore Jue Mayo 29 2014, 09:37

Niña Coyote eta Chico Tornado

Josh Hommerekin gure kontzertua ta gero... fllipatu du! Jajajajajjaa

Eskual rock&rolling - Página 8 10351664_721528447926375_4879760088986685312_n
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Eskual rock&rolling - Página 8 Empty Re: Eskual rock&rolling

Mensaje por Attikus Jue Mayo 29 2014, 15:49

ekilore escribió:Niña Coyote eta Chico Tornado

Josh Hommerekin gure kontzertua ta gero... fllipatu du! Jajajajajjaa

Eskual rock&rolling - Página 8 10351664_721528447926375_4879760088986685312_n

 Shocked Shocked 

Non izan da hau?
Attikus
Attikus

Mensajes : 21440
Fecha de inscripción : 19/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Página 7 de 16. Precedente  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.