Foreros galegos..

+5
epifrost
Bettie
thespidersfrommars
mikel erecto
Zarpas
9 participantes

Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Vie 18 Mayo 2012 - 19:32

Unha cousiña, os meus queridos vermes noxentos.. si vos enterades de curritos de montaxe de escenarios pra o veran, por favor, avisade.. teño experiencia e moitas gañas de currar.. graciñas.
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por mikel erecto Vie 18 Mayo 2012 - 19:40

Ok zarpas,si me entero de algo te lo digo,se que en Vigo en Castrelos siempre cogen gente...pero imagino que a estas alturas ya estará el cupo cubierto,lo que no se en donde anotarse...imagino que en el Concello.Los conciertos de Castrelos suelen ser en las fiestas del Cristo,finales de Julio,primeros de Agosto
mikel erecto
mikel erecto

Mensajes : 4094
Fecha de inscripción : 27/08/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Vie 18 Mayo 2012 - 19:49

mikel erecto escribió:Ok zarpas,si me entero de algo te lo digo,se que en Vigo en Castrelos siempre cogen gente...pero imagino que a estas alturas ya estará el cupo cubierto,lo que no se en donde anotarse...imagino que en el Concello.Los conciertos de Castrelos suelen ser en las fiestas del Cristo,finales de Julio,primeros de Agosto

gracias.. si tio, ya sé como va la jugada.. una putada.. mi tio que vive ahí lleva toda la pesca de los concerts, hace algunos años.. que pena que ya se retiró de la movida.. pero bueno, eso, si te enteras avisa.. y serás recompensado.. graciñas.. y aupa!
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por thespidersfrommars Vie 18 Mayo 2012 - 21:54

Imagino que tu tío trabajaría en PXC, no?: Son los que montan prácticamente todo aquí en Vigo....aunque ahora no estás muy boyantes, han despedido gente, etc....

Si no te importa moverte por Santiago-Coruña, yo creo que podría conseguirte algo....no sé si montando escenarios, pero como runner en conciertos, carga-descarga de backline, etc....incluso pegando carteles.....a veces no es mucho dinero, pero si te interesa, envíame un privado, y haré lo que pueda...

El Lunes te digo algo, vale?...a ver si sale algo....mucha suerte!
thespidersfrommars
thespidersfrommars

Mensajes : 2682
Fecha de inscripción : 20/10/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Sáb 19 Mayo 2012 - 14:53

Muchas gracias tio, ahora te mando un privado.. cheers cheers
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 13:28

Ei Zaps, xa lín tódo-los livros de xogo de tronos, aínda que me saltei cousinhas, en cal vas??? é que teño que preguntarche unha cousa, e se aínda non os líches todos métoche un spoiler do tamaño do muro coa pregunta....

Vale tenho que reconhecer que o anano mola máis do que parecía, pero aínda así os meus favoritos Cersei é mái-lo pai...
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Dom 20 Mayo 2012 - 14:19

Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 15:02

Zarpas escribió:Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..

Smile Smile Smile

É que salteime as partes de Sam e algún outro pq quería avanzar nas intrigas de Desembarco Smile Smile , pois menos mal que non che preguntei porque eu xa lín o 5 MrGreen , ahí che vai, está ben traducido...


https://rapidshare.com/files/4216440501/5.-George_R.R._Martin_-_Cancion_de_Hielo_y_Fuego_vol.5.rar
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 15:11

É que non me negarás que son as personaxes mais guais Tywin e Cersei, joder Tywin é o puto amo, guerreiro e sen escrúpulos, é o Rei perfecto, e Cersei de non ser por ser muller sería a dona de todo Poniente, é que aos Stark bah, moito honor moita carallada pero para sentarse no trono eso non vale...


Os que peor me caen son o castrado, Sansa e o cabaleiro das frores que é moi gay, a meiga vermella debería de caerme ben, pero non, defende a un Deus único e quere a morte dos antergos...así que morte para ela Laughing


E Jon Neve ao comenzo non me gustaba peeeero...baixa o 5 jeje
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Dom 20 Mayo 2012 - 15:13

Bettiexxx escribió:
Zarpas escribió:Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..

Smile Smile Smile

É que salteime as partes de Sam e algún outro pq quería avanzar nas intrigas de Desembarco Smile Smile , pois menos mal que non che preguntei porque eu xa lín o 5 MrGreen , ahí che vai, está ben traducido...


https://rapidshare.com/files/4216440501/5.-George_R.R._Martin_-_Cancion_de_Hielo_y_Fuego_vol.5.rar

me niego a leerlo en formato digital.. un libro es un libro.. nunca entrare por el aro de ebooks y mierdas de esa.. cuando salga lo leeré.. y permite que te diga, que eres una chapuzas infernal... pa leerlo asi, no leerlo.. :ble:
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Dom 20 Mayo 2012 - 15:16

Eu som Greyjoy.. pro Stark y pro Stannis.. todos menos os putos Lannister.. e si, Tywin se sale moito.. me flpa as concecions ao personaxe na serie.. incrible o actor.. (puto Sardo Nuspa do Chico de Oro)... pensei que che gustaría Arya.. so direi Beric Dondarrion rules!!
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 15:17

Zarpas escribió:
Bettiexxx escribió:
Zarpas escribió:Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..

Smile Smile Smile

É que salteime as partes de Sam e algún outro pq quería avanzar nas intrigas de Desembarco Smile Smile , pois menos mal que non che preguntei porque eu xa lín o 5 MrGreen , ahí che vai, está ben traducido...


https://rapidshare.com/files/4216440501/5.-George_R.R._Martin_-_Cancion_de_Hielo_y_Fuego_vol.5.rar

me niego a leerlo en formato digital.. un libro es un libro.. nunca entrare por el aro de ebooks y mierdas de esa.. cuando salga lo leeré.. y permite que te diga, que eres una chapuzas infernal... pa leerlo asi, no leerlo.. :ble:


Smile Smile Smile

Joer imprimelo que es lo que hice yo, por dos caras, eso si sí lo haces prepárate que son casi 900 pages, joer tío necesitaba saber que le pasaba a mi querida Cersei! Smile Smile Smile Y joder el Sam es un pesau no me lo negarás, pero bueno cuando los tenga en formato físico me los leere como los septas mandan...
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 15:20

Zarpas escribió:Eu som Greyjoy.. pro Stark y pro Stannis.. todos menos os putos Lannister.. e si, Tywin se sale moito.. me flpa as concecions ao personaxe na serie.. incrible o actor.. (puto Sardo Nuspa do Chico de Oro)... pensei que che gustaría Arya.. so direi Beric Dondarrion rules!!

Pero non podes ser pro Stark e pro Stannis e por riba sendo un Greyjoy...ti es un cambiacapas mereces ser un Frey Smile Smile Smile , bueno Arya si que me mola moito, é que como non teño moi claro donde acababa o cuarto prefiro non dar detalles non vai ser que me pase, e si o certo é que Beric salese e toda a compaña de bandidos, por certo no 5 apenas aparecen é unha mágoa, cando sae o 6? Smile
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 15:27

Zarpas escribió:Eu som Greyjoy.. pro Stark y pro Stannis.. todos menos os putos Lannister.. e si, Tywin se sale moito.. me flpa as concecions ao personaxe na serie.. incrible o actor.. (puto Sardo Nuspa do Chico de Oro)... pensei que che gustaría Arya.. so direi Beric Dondarrion rules!!

O certo é que o tío que fai de Tywinn é o mellor da serie, pero por agora creo que a vou deixar donde me quedei, é que ao leer os livros fíxenme outra imaxe mental de todos eles e dáme un pouco de pereza ao saber xa o que vai pasar
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Dom 20 Mayo 2012 - 15:40

no 5º ten mais protagonismo os fillos do Ferro nom? espero as andanzas de Ollo de Corvo, como auja de Maios..
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Dom 20 Mayo 2012 - 15:47

Zarpas escribió: no 5º ten mais protagonismo os fillos do Ferro nom? espero as andanzas de Ollo de Corvo, como auja de Maios..

Si o quinto cénttrase na primeira parte no que pasa no norte, e na segunda volve a haber bastante sur, tamén algúns capitulos de Arya en Braavos e bastante ao longo de todo o livro de Tyrion...qué é o último que sabes do anano, é que como os lín do tirón entre onte e antonte e que moitos flies xd, non teño claro donde acaba un e comeza o outro...
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Dom 20 Mayo 2012 - 15:54

Bettiexxx escribió:
Zarpas escribió: no 5º ten mais protagonismo os fillos do Ferro nom? espero as andanzas de Ollo de Corvo, como auja de Maios..

Si o quinto cénttrase na primeira parte no que pasa no norte, e na segunda volve a haber bastante sur, tamén algúns capitulos de Arya en Braavos e bastante ao longo de todo o livro de Tyrion...qué é o último que sabes do anano, é que como os lín do tirón entre onte e antonte e que moitos flies xd, non teño claro donde acaba un e comeza o outro...

eu os lein todos en mes e pico.. asi que tampouco me lembro de moito... e mais sendo un puto fumeta que apenas decatase de como se chama... Rico
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por epifrost Dom 20 Mayo 2012 - 18:20

O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!
epifrost
epifrost

Mensajes : 1187
Fecha de inscripción : 25/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Lun 21 Mayo 2012 - 15:08

epifrost escribió:O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!

buhhh! A mellor Cersei! Ata cal leíches, o 4º?
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Lun 21 Mayo 2012 - 16:31

Bettiexxx escribió:
epifrost escribió:O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!

buhhh! A mellor Cersei! Ata cal leíches, o 4º?

Beatriz coño, deixa de foderme o topic.. maldita friki!!! cheers bounce bounce y si Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Lun 21 Mayo 2012 - 16:42

Zarpas escribió:
Bettiexxx escribió:
epifrost escribió:O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!

buhhh! A mellor Cersei! Ata cal leíches, o 4º?

Beatriz coño, deixa de foderme o topic.. maldita friki!!! cheers bounce bounce y si Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..


Helado Helado Helado

Así chámame miña nai cando me vai botar unha bronca, oes apúntacheste nas movidas de repartir publi? Paganche unha merda pero algo é algo, eu estivera unha temporada, e miraches en Marineda secadra de mozo de carga hai algo, eu teño un amigo que traballa de estibador no porto pregúnteille pero non sabe nada...



Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Bettie Lun 21 Mayo 2012 - 16:47

Zarpas escribió: Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..

Foreros galegos.. BIT-BANG_149
Bettie
Bettie

Mensajes : 16241
Fecha de inscripción : 21/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Zarpas Lun 21 Mayo 2012 - 17:58

Bettiexxx escribió:
Zarpas escribió: Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..

Foreros galegos.. BIT-BANG_149

como esto sexa un spoiler do 5º, esnaquizoté... y si, todas esas opcions de curro estan mais que vista.. nom hai choio nim no telepizza..
Zarpas
Zarpas

Mensajes : 11405
Fecha de inscripción : 14/05/2009

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por TIENENOMBRESMIL Sáb 19 Ene 2013 - 0:59

Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.
TIENENOMBRESMIL
TIENENOMBRESMIL

Mensajes : 25888
Fecha de inscripción : 08/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Blas Sáb 19 Ene 2013 - 13:44

TIENENOMBRESMIL escribió:Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.

Concierto en el Auriense a la noche, gratuito y todo cyclops


_________________
Foreros galegos.. X9OzkXl
Blas
Blas
Admin

Mensajes : 39934
Fecha de inscripción : 24/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por TIENENOMBRESMIL Sáb 19 Ene 2013 - 14:31

Blas escribió:
TIENENOMBRESMIL escribió:Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.

Concierto en el Auriense a la noche, gratuito y todo cyclops

¿Quién toca?
TIENENOMBRESMIL
TIENENOMBRESMIL

Mensajes : 25888
Fecha de inscripción : 08/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Blas Sáb 19 Ene 2013 - 14:55

TIENENOMBRESMIL escribió:
Blas escribió:
TIENENOMBRESMIL escribió:Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.

Concierto en el Auriense a la noche, gratuito y todo cyclops

¿Quién toca?

The Attack Of The Brain Eaters


_________________
Foreros galegos.. X9OzkXl
Blas
Blas
Admin

Mensajes : 39934
Fecha de inscripción : 24/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por javi clemente Sáb 19 Ene 2013 - 14:56

Gallegos, ¿cómo va el apcalipsis?

En la tele pinta mal, con vientos de seis mil kilómetros por hora.
javi clemente
javi clemente

Mensajes : 119178
Fecha de inscripción : 08/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por gyntoni Sáb 19 Ene 2013 - 15:56

Acabo de asomarme a la ventana y me pareció ver a Danzig volando... Very Happy
gyntoni
gyntoni

Mensajes : 695
Fecha de inscripción : 27/06/2010

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por TIENENOMBRESMIL Sáb 19 Ene 2013 - 17:35

Gracias Blas!
TIENENOMBRESMIL
TIENENOMBRESMIL

Mensajes : 25888
Fecha de inscripción : 08/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por Blas Sáb 19 Ene 2013 - 17:41

TIENENOMBRESMIL escribió:Gracias Blas!

Mañana tengo que madrugar para ir a la nieve, pero me pasare un rato. Slovako va también a lo mejor nos vemos birra

_________________
Foreros galegos.. X9OzkXl
Blas
Blas
Admin

Mensajes : 39934
Fecha de inscripción : 24/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Foreros galegos.. Empty Re: Foreros galegos..

Mensaje por TIENENOMBRESMIL Sáb 19 Ene 2013 - 17:47

Blas escribió:
TIENENOMBRESMIL escribió:Gracias Blas!

Mañana tengo que madrugar para ir a la nieve, pero me pasare un rato. Slovako va también a lo mejor nos vemos birra
A ver qué me dicen mis colegas, si les mola la idea. birra
TIENENOMBRESMIL
TIENENOMBRESMIL

Mensajes : 25888
Fecha de inscripción : 08/05/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.